Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Purpose of Job / Job Summary:
Responsible for the administration and delivery of compensation and benefits programs that are aimed at improving employee satisfaction and creating a productive workplace.
Key Responsibilities / Duties:
1. Well control all compensation and benefits (C&B) activities in terms of payroll, insurance, personal income tax (PIT), staff’s welfare, wellness, incentives, labor contracts, and other rewards.
2. Maintain HRIS, ensure accurate information on the system, and operate payroll activities from HRIS;
3. Responsible for the legality, accuracy, timeliness, and satisfactory communication of policies, benefits, salaries, social insurance, and taxes for Expats;
4. Ensure policies and procedures of the company are in line with the local regulations, and trade union;
5. Implementation, administration, and communication of compensation and benefits programs including market data analysis and application, merit planning, annual budget plans, and reporting throughout the company under responsibility.
6. Maintain awareness and knowledge of the latest HR development practices and provide suitable interpretation to the Management and all staff;
7. Prepare human resource-related reports as required by relevant authorities or Management.
8. To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, and Environment related to the job scope and workplace as required by the company.
9. Any other duties that may be assigned from time to time by the Head of Department and Management.
Yêu Cầu Công Việc
Person Specifications
- Qualifications: Degree in Human Resources Management/ BA/ Law or equivalent.
- Experience: Minimum 07 years in relevant field.
- Specific skills / abilities: Good working knowledge related to Human Resources Management, C&B, HR Operations;
- Thorough understanding of operations budgets and funding requirements; Strong analytical and numeric skills; proficiency in Microsoft Office especially Microsoft Excel. Attention to detail;
- Hands-on experience with HRIS or payroll software; Good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English; Personal qualities
- Good communication and negotiation, presentation skills
- Ability to self-motivate, be transparent, have positive thinking, and be open-minded.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 18 Tr - 24 Tr VND
Công ty CP ĐẦU TƯ PHÁT TRIỂN GOLF LONG AN – Vietnam Royal Investment Group (VRI GROUP) là một tập đoàn kinh tế đa ngành được thành lập năm 1999.
- Chính thức thành lập Tập đoàn Đầu tư Hoàng Gia Việt Nam – Vietnam Royal Investment Group, đánh dấu mốc son phát triển mới trong chiến lược vươn lên vị trí Tập đoàn Đầu tư – Kinh tế đa ngành hàng đầu Việt Nam
- Lĩnh vực Công nghệ – Công nghiệp được chú trọng phát triển với chuỗi dự án đầu tư vào nông nghiệp và năng lượng tại Long An, bao gồm Công viên Năng lượng Mặt trời Vietnam Solar Park cùng khu nuôi trồng nông nghiệp công nghệ cao
- Tổ hợp giải trí, nghỉ dưỡng, sân golf Royal Golf Club Long An bước đầu đi vào xây dựng, dự kiến hoàn thành vào năm 2021
- Công ty Quản lý Khách sạn Hoàng Gia chính thức vận hành và khai thác khách sạn Diamond Stars Ben Tre
- Công ty truyền thông 360 độ UNIMedia được thành lập, củng cố mục tiêu phát triển trong lĩnh vực truyền thông, giải trí của Tập đoàn