Duties and responsibilities include, but are not limited to:
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clients
Provide quality customer service in accordance to set KPIs and service standards.
Accept bookings & orders placed by customers.
Keep up to date with the latest product, marketing and service information for the delivery of service to customers.
Demonstrate good telephone etiquette when dealing with both internal and external customers.
Understand SOP (standard operating procedure) of Air and Sea document handling.
Listen, probe and question in order to clarify and understand customers' needs.
Follow-up on complex cases to ensure customer satisfaction.
Provide customers feedback for continuous improvements.
Report to Manager every week about status of all clientsYêu Cầu Công Việc
Education
Diploma/degree in any fields.
Knowledge of customer service...
Experience
Experienced in relevant position in 1-2 years.
Required Skills
Good Korean communication is preferable
Customer oriented with good interpersonal and communication skills.
Proficient in Microsoft Office applications.
Highly adaptable to a fast-paced and dynamic environment.
Decisive and able to analyze/resolve complex problems for customers.
Able to work under pressure and handle high volume of work.
Others: Good knowledge of Korean market is preferable.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.
Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.
Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.
Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.