Mô tả công việc
- Greet customers politely as they enter the restaurant
- Introduce self to customers
- Show customers to their tables
- Present menus to customers
- Maintain an up-to-date working knowledge of the menu items and daily specials
- Explain the menu items in terms of preparation, ingredients and presentation
- Be aware of allergy information on menu items
- Answer inquiries about food and beverage items on the menu
- Offer food and wine suggestions
- Inform customers of special items not listed on the menu
- Take food and beverage orders accurately including any special requests
- Check food orders with guest to ensure correctness
- Input the order into POS System
- Work with bartenders to fill beverage orders
- Work with kitchen staff to process and expedite food orders
- Pre-set table for the orders
- Deliver and serve food at tables
- Use established food handling and serving techniques
- Ensure guest are satisfied with their food orders, beverages and service
- Upsell food and beverage items throughout the meal
- Monitor customer's needs and promptly handle requests
- Handle customer complaints in a polite and professional manner
- Maintain the table setting by clearing courses as completed, replacing utensils, refreshing water glasses, dealing with spills
- Prepare and provide customers with accurate check for the meal
- Re-set and prepare table for customers including decorations, condiments, napkins, utensils
- Maintain a clean and organized service area
- Dispose of trash according to established procedures
- Perform any side-work as requested
- Comply with safety, health and hygiene policies and procedures
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefit package
- Learning and development within Radisson Hotels Group
- Internal Careers Advancement
- Company shuttle bus
- Uniform & duty meals
Yêu cầu công việc
- Minimum of 1 year experience in food and beverage environment
- Certificate is preferred
- Good operating knowledge of Micros system
- Experience managing to brand standards
- Positive attitude and excellent communication skills
- Fluent in English
- Relevant training certificate
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.
Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.
Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.
Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.