Việc làm Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Cập nhật 04/10/2024 23:04
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Customer Service Officer ( Work By Shifts )
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
11 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

**Monitor customer requests/ complaints:

• Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.

• Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.

• Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.

** Update customer requirements:

• Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.

• Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.

• Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.

** Support sales team:

• Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.

• Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans

** Coordinate other departments in customer relations:

• Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.

• Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.

Yêu Cầu Công Việc

• Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable

• Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.

        Willing Fresh Graduates

• Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.

• Competencies:

o Solid background in Customer Service

o Good communication skills.

o Patient personality.

o Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.

o Hard working and good health.

*** IMPORTANT NOTICE:

o Willingness to work in shifts (6am – 2pm, 2pm – 10pm, 10pm – 6am)

o       Alternately work by week (one week for a shift)

*** WHAT WE OFFER

• Competitive salary with up to 14 months of salary. 

• Salary review once a year

• Annual luxury Kick-off vacation

• International, professional, creative working environment and talented teams

• Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).

• Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)

• AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members

• Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours

• Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;

And many other benefits, let's join us to discover!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Lên đến 500 USD
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm

Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.

Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.

Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.

Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.

 

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Bạn làm việc tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Click để đánh giá