Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Ensure stores achieve sales target:
- Work closely with all function of Mango brand and others departments about promotion programs and activitie.
- Execute assigned by company and line-managers in events, and ensure all promotion programs are completed and accurate.
- Supervise daily sales target and make the daily sales statistics in order to reach the target for Mango Brand.
- Analyze sales data (Individual sale, customer, sales amount, money mapping, store area, KPI, cost…), forecast future sales to get the highest results
- Analyze trends, demand and propose plan, carry out this plan to reach the best business.
- Report about competitor’s information (new arrival, promotion program, product, VM…)
- Take responsible: cost, delivery, sales, reply and communication of the internal information to reach the best performance.
- Make statistics about general business targets, share to colleagues, report to line-manager and determine which is focus to achieve target
- Update and maintain the realization in retail market, learn the customer’s shopping dynamic, orient the thinking of store staffs and state of competitors.
- Create the changes to improve business according to reality.
Store Operations Management:
Products:
- Display and control products in quantity and details, on floor and stockroom.
- Manage and arrange product in the warehouse according to standard
- Connect the related departments for shipment and transfer, controlling inventory in the most reasonably and effectively method.
- Control inventory in/out to achieve the highest rotation
- Take responsible for managing loss & prevention
Stores:
- Supervise the maintenance, furniture repair, equipment in area and store.
- Monitor and ensure that stores are always in clean and tidy status
- Work closely with Principals and internal visual merchandise team to maintain visual merchandising standard and make sure all display in store are standardized
Customer Service:
- Focus on customer care activities to improve services and care to customer.
- Offers customers the best quality product and service, ensure all loyalty customers to be cared perfectly.
- Gather customer profile (name, gender, phone number, address, email, hobby, date of birth…) and connect them with company’s product information.
- Gather customer’s feedback weekly, report them in the meeting of that week and follow the implementation of these feedbacks in the next weeks.
- Feedback all questions, complaints from customers in store.
Leadership People Management:
- Orient sales staff to meet the daily/weekly/monthly sales targets.
- Hire and train key personnel for operation and sales team of Mango brand
- Monitor the implementation of procedures, policies, regulations of company by staff.
- Set up and execute the performance evaluation standards of store/employee.
- Operate weekly/monthly meeting and train, coach employee, report problems, share information to related department to improve
- Share experience and information to store team for improvement
- Control and motivate staff to achieve target
- Solve and report all the facts involved to personnel in store, train the potential sales staffs, make the developing plan, training and evaluation based on policy.
- Ensure required behavior and action standards of individuals in team, make them pure and progressive working environment.
- Flexibility in problem solving and provide solutions
- Check and confirm Rosters, Incentives, Hot bonus, Overtime, Timesheet
Yêu Cầu Công Việc
- Well arrangement scheduled working in professional way to achieve requirements
- Minimum 3-5 years of Retails Management Experience
- Extensive experience and ability to lead the delivery of high level customer service in a brand retailer
- Retails Operations, budgeting, planning, customer service and people leadership skills
- Proficiency in Computer Programs
- Proficiency in English skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.
Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.
Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.
Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.