RESPONSIBILITIES
- Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution.
- Experiment with a variety of organic and paid acquisition channels like content creation, content curation, social media, lead generation campaigns, copywriting, performance analysis.
- Researches and analyzes market trends, demographics, pricing schedules, competitor products, and other relevant information to form marketing strategies
- Prepare and monitor the marketing budget on a quarterly and annual basis and allocate funds wisely
- Works within the department budget to develop cost-effective marketing plans for each product or service
- Approves and oversees the creative development of promotional materials, website content, advertisements, and other marketing-related projects
- Tracks all marketing and sales data and creates detailed written reports and verbal presentations to bring to senior executives
- Measure and report on the performance of marketing campaigns, gain insight and assess against goals. Adjusts marketing campaigns and strategies as needed in response to collected data and other feedback
- Analyze consumer behavior and adjust email and advertising campaigns accordingly
- Supporting sales and lead generation efforts.
- Lead and guide team to meet requirement;
REQUIREMENTS ESSENTIAL
- Minimum 3 years working experience and 1 year at the same position.
- Demonstrable experience in marketing together with the potential and attitude required to learn
- Proven working experience in social media marketing or digital media.
- Experience in managing all types of social media channels including Facebook, Instagram, LinkedIn.
- Familiar with different marketing tools
- Know about using different tools to build and develop content such as Canvas, Adobe, Photo/ Video editing tools.
- Strong at copywriting in ENG and VNE
- Support team members and active in work
REQUIREMENTS IDEAL
- Love playing sports is an advantage
- Experience with event industry or marketing agency is a plus
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.