REPONSIBILITIES
- Implement the business plan according to the assigned monthly, quarterly and yearly targets.
- Find new customers who need to deploy AI and Bigdata solutions.
- Maintain customer care; ensure timely and successful delivery of solutions which meet customer needs.
- Analyze and forecast customer demands, conduct market research, propose necessary and timely countermeasures.
- Work closely with the development team to optimize the product based on customer needs.
- Support project implementation, monitor and handle related issues.
- Write monthly, quarterly and annual reports.
- Prepare contracts, bidding documents or relevant. Coordinate to monitor the progress of project implementation, contract acceptance and liquidation.
- Other tasks that managers assign.
ABOUT YOU
- Bachelor’s degree in economics, business administration or related fields, technological knowledge, especially in new technologies (AI, Big Data) is an advantage;
- 3 to 5 years of experience in a similar position;
- Strong industry knowledge, competitors’ analysis, consulting and research skills;
- Ability to work under high pressure and have a sense of accomplishment;
- Excellent communication and problem-solving skills. Potential applicants would be able to provide persuasive presentation and make a positive impression on customers.
- Good English skills.
BENEFITS
- Attractive salary and benefits (13th Salary, Performance Salary; Allowance; Reward Potential Candidate)...)
- Salary: 800$ - 1400$ + Comission
- Performance Review every year.
- Free parking, Snacks, tea, and coffee are ready to serve
- Various sharing on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
- Teambuilding, Company trip, Year-end party, 8-3, 20-10, Happy Hour, Happy Birthday, Base Connection Day,…
- A flexible environment with super fun and enthusiastic colleagues.
- Other benefits: allowance, bonus, insurance etc.
CONTACT
Mail send: nhung.pham@lifesup.com.vn
Contact: Ms Nhung- 0373116612
Skype: Nhongg Nè
- LIFESUP welcome you.
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.