Mô tả công việc
In charge of posting for Social Media Channel (FB, Instagram, Tiktok)
Response customer message on Social Media.
In charge of creating forms, report the result for MAR survey..
Create and tracking order (product, merchandise, POSM) with SCM.
Execute MAR Plan of the Month, year together with team member and other department.
Responsible for connecting with design freelance for executing POSM design, adaptation.
Prepare MAR Plan and budget under the instruction of Marketing Manager.
Connect with the right PIC to fullfill customer request on Social Media.
In charge of fill and report Budget form with Accountant.
Register finance, form, order, needed to execute MAR Plan.
Create content for Social Media following Social Post Planning.
Yêu cầu công việc
Proficient in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) on Mac OS.
University graduate, preferably in Marketing field.
Attention to design details.
Professional drive and the ability to self- manage tight- timelines and potentially stressful deadlines
Ability to work independently and manage your workload effectively.
Knowledge of printing techniques and materials.
At least 1 year of experience in a design agency, with a focus on packaging and POSM.
Proficient in computer skills, with good English proficiency.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 00:15:02
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.