Job Description & Requirements
The Sales Manager is responsible for the success of the company’s FMCG sales department and will launch our range of healthy snacks in Vietnam . And would help us meet our customer acquisition and revenue growth targets. And will be responsible for maximizing our sales team potential, crafting sales plans and justifying those to plans to the upper management.
Budget: 40 + Bonus
Responsibilities:
- Achieve growth and hit sales targets by successfully acquiring sales accounts
- Design and implement a strategic business plan that expands company’s customer base and ensure its strong presence
- Build and promote strong, long-lasting customer relationships by partnering with them and understanding customer needs
- Present sales, revenue and expenses reports and realistic forecasts to the management team
- Identify customers, emerging markets and market shifts while being fully aware of new products and competition status
- andling and resolving customer complaints regarding a product
- Establishes and adjusts selling prices by monitoring costs, competition, and supply and demand.
- Conduct frequent visits on the stores we are present in, and identify good placement and build relationship with store managers
- Overseeing the activities and performance of the sales team.
Requirements and skills
- Experience in the wood, retail, or FMCG sectors.
- Proven track record in B2B and B2C sales.
- Strong network in modern trade, B2B businesses, or online stores.
- Excellent communication, presentation, and negotiation skills.
- A strategic thinker with a strong business sense and industry expertise.
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.