Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Overall responsible in achieving sell-out targets.
- Lead in ensuring quality, timeliness, and consistent execution in all channels across all retail touch points. Ensure flawless delivery of TCL Retail Projects.
- Overall Management and Leadership of the Retail Operations Team
- In-Store Communication and Displays
- Ensures execution of retail store guidelines.
- Distribution and Visibility Strategy. Develops retail index standards together with product managers in order to guide the sales team on distribution and visibility competitiveness.
- Monitor and ensure achievement of in-store share and display share targets per store.
- Responsible in monitoring key strategy segment.
- Sell-out Target Setting in detail per region/ per store
- Monitors & analyzes sell-out data. Maintains and analyzes critical sales & retail KPI scorecards/dashboard to understand trend.
- Develop optimal coverage plan/working plan for team
- Review / deliver feedback market information to the manager to improve performance per region
- RMCE meeting to align objective of team (Initiative, update status, market insight)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor ‘s Degree and similar degree
- At least 2 years of experience in Retail management or Marketing or similar roles.
- Ability to persuade and negotiate, flexible and acumen in problem solving
- Dynamic, professional, proactive thinking and willing-to-learn spirit
- Fluently with Microsoft (Word, excel, power point)
- Can work with analysing data
- Can handle work pressure and know how to prioritise the assigned tasks
- Good at communication (English/Chinese)
- Hard-working, diligent, agile
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.