Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY:
- The Sales Executive is responsible for incoming sales inquiries, providing exceptional customer service, and converting sales leads into satisfied customers.
- This role involves understanding customer needs, offering suitable shipping solutions, and ensuring a seamless sales process.
KEY RESPONSIBILITIES:
- Respond to Intra Asia sales inquiries.
- Understand customer needs and recommend appropriate shipping solutions.
- Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns.
- Coordinate closely with POLs to push for more import volumes.
- Follow up with potential sales leads to nurture relationships and close sales.
- Achieve and exceed target lifting goals through telemarketing and daily sales visits.
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system.
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans.
- Update the market situation to Sales Supervisor / Manager to identify trends, competitor activities, and potential opportunities.
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives.
KEY PERFORMANCE INDICATORS / MEASURES:
- Lifting Volume
- Sales Visits
- Client Promotion
- VAS Product Sales
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree.
- Minimum of 2 years of experience in Intra Asia sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry.
- Good in English, both written and spoken.
- Good communication and interpersonal skills.
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach.
- Ability to work independently and as part of a team.
- High level of motivation and a results-driven mindset.
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.