Mô tả công việc
Cooperate with the Sales Admin to prepare contracts and contract renewals
Develop and review with the Director annual sales strategy and targets
Follow up on inquiries and manage the entire sales process
Ability to negotiate with prospects and customers
Leverage sales tools and resources to identify new sales leads and nurture prospect relationships
Build your own prospects database
Identify new business opportunities
Collaborate with sales leaders to build and develop the sales strategy
Coordinate with Sales Team and cooperate to achieve Team’s targets
Build pipeline and maintain long- term relationships with prospects and clients
Attend and participate to networking and institutional events
Ability to overcome challenges and achieve results
Yêu cầu công việc
Proven history meeting or exceeding quota and closing sales
1- 3 years&039; of B2B sales experience
Experience in Pestcontrol service or IFM is preferred.
College&039;s degree preferred or equivalent experience
English communication is an advantage
Experience in an international firm is an advantage
Quyền lợi
Annual training, active and challenging environment.
13th month salary
Office hours from 08:30- 17:00 from Monday to Friday
Company trip, team- building, Year- End Party, Tet gift.
Salary: 12,000,000 – 20,000,000VND + monthly bonus as personal&039;s performance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-12 00:40:10
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.