Mô tả công việc
- Develop & Execute Sales Plans:Create monthly strategies to meet and exceed sales targets for VIP and PT clients.
- Manage Client Relationships: Build strong connections with high-value members to ensure satisfaction, retention, and long-term engagement.
- Lead with the Team:Work closely with part-time and full-time sales staff to hit group targets and provide guidance as needed.
- Support & Report:Track your performance and share insights with management to help optimize business strategies.
Yêu cầu công việc
- 3 years experience in sales and relationship management, ideally in the fitness, wellness, beauty & spa or hospitality industry.
- A passion for helping people reach their goals and the ability to build trust with clients.
- Intermediate to advanced English speaking and strong interpersonal and communication skills – you’re great with people and know how to connect with diverse personalities.
- A proactive team player with a drive to succeed and grow in a dynamic environment.
- Problem-solving skills with the ability to handle multiple priorities and challenges.
Quyền lợi được hưởng
-
Salary Range: 8,000,000 VND (negotiable) + Commission
- Competitive base salary plus commissions.
- Opportunity to manage exclusive VIP clients and corporate accounts.
- Growth opportunities, with the potential to move into Sales Managerand leadership roles.
- Free access to Primal Performance Lab’s fitness programs and classes.
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.