Mô tả công việc
Manage and optimize campaigns from various networks including Apple Search Ads, Google Adwords, Facebook Ads, and other big Ads Networks such as AdColony, Vungle, Iron Source
Run A/B Testing to optimize user acquisition, monetization, and user experience.
Identify key trends and tools in performance marketing and social media marketing in order to develop effective digital approaches.
Analyze data about user behavior and app performance to propose improvements on products, monetization, and user experience.
Conduct App Store Optimization by continuous storefront testing.
Work with designers to produce marketing materials such as app screenshots, icons, banners, and preview videos.
Track budget, ad expense, and ROI of all digital campaigns.
Yêu cầu công việc
Multi- task several projects to meet deadlines.
Strong command of written and spoken English.
Strong analytical skills, critical thinking and communication skills.
Experience in working modern marketing tools and mobile apps is a plus.
Experience in product development and monetization is a plus.
At least 01 year of experience in App Marketing or other related fields.
Result- oriented with excellent planning and organizational ability.
Quyền lợi
Why do you love working here?
NO BARRIERS: You are independent to give ideas and design innovative products to serve millions of global users and products will stand on top of technological trends.
SALARY & BONUS: Additionally to the 13th- month salary, you will have an attractive remuneration package including quarterly bonuses and hot rewards for each project. Salary review occurs twice annually based on performance and contribution.
CHALLENGE YOURSELF: You have an opportunity to work with cutting- edge technology: Virtual Reality, Augmented Reality, Artificial Intelligence and challenge your career path with the meaning of “ Go Big or Go Home”.
OTHER BENEFITS: We have so many events such as company trips, team building, birthday party, year- end party
BEING A GREAT CULTURE: You will participate in the development team of top chart applications globally at a cool office with young and friendly talents with a global approach.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:50:03
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.