Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A globally recognized leader in testing, inspection, and certification services is seeking customer oriented attitude, strong selling and negotiation person for Business Unit Manager/ Business Field Manager with Strategic and operational responsibility of the Business Field in the region, including P&L responsibility, in coordination with the regional business manager as:
• Responsible for achieving the local Business Field commercial targets (P&L), including sales, costs and EBIT
• Responsible for definition of the local BF strategy (taking explicit account of the global and regional BF strategy) as well as implementation and controlling
• Responsible for the local product portfolio of the BF including innovation, relaunch and elimination of products (taking explicit account of global product portfolio strategy)
• Responsible for implementing performance processes, IT-tools and quality management within the local BF on the basis of global and regional policies and in coordination with the relevant Service Functions
• Responsible for implementation of technical requirements related to relevant accreditation standards
• Responsible for know-how application in the local area
• Disciplinary and technical responsibility for the employees of the particular local BF
• Adherence to & implementation of corporate guidelines and regulations
• Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
- Education: Master's degree/Bachelor with engineering background
- 5-10 years of experience in with one or more of the areas of P04’s scope:
- Power electronics (e.g. Energy Storage Systems (battery or other), Electric Vehicle charging systems, Power Converters etc)
- Components (e.g. cable, switchgear, controller, protecting devices)
- Machinery (e.g. robotics, factory automation)”
- Comprehensive understanding of concepts and principles throughout the company
- Good knowledge about the industry, latest developments and changing market
- Both Vietnamese and English communication at higher management levels
- None, another language spoken in assigned region is considered helpful
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.