Mô tả công việc
• Develop and optimize app content to ensure it aligns with user engagement strategies and drives conversions.
• Create and implement effective marketing strategies tailored to mobile app audiences, aiming to increase app visibility, installs, and retention.
• Analyze and report on the performance of campaigns across various channels, using data to optimize results and inform future strategies.
• Oversee campaign budgets, ensuring cost-effective allocation of resources, while optimizing strategies to achieve the best possible return on investment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Information Technology, or a related field.
• Minimum 2-3 years of experience in mobile app marketing.
• Strong understanding of mobile marketing tools, data analytics platforms, and performance metrics.
• Proven analytical skills with the ability to measure, interpret, and act on campaign performance data.
Quyền lợi được hưởng
Engaging and Challenging Work Environment: Immerse yourself in the exciting world of eCommerce, where every day presents new challenges and opportunities.
Hybrid Working Model: Enjoy the flexibility of a hybrid work setup with adaptable hours to suit
Được thành lập từ tháng 9/2014 với tiền thân là kênh bán hàng PM,OTC công ty TNHH Dược Phẩm Y.A.C.
Với chiến lược rõ ràng đã được xây dựng từ trước, công ty tiếp tục phát triển hệ thống phân phối kinh doanh dược phẩm tới kênh bán hàng là Nhà thuốc, Phòng khám, Phòng Mạch, và Bệnh viện
Trên đà phát triển đó đến nay hệ thống và các sản phẩm dược phẩm do Eli phân phối đã có mặt tại hầu hết 64 tỉnh thành trên cả nước.
GIÁ TRỊ CỐT LÕI: XÂY DỰNG DOANH NGHIỆP DỰA TRÊN 4 GIÁ TRỊ CỐT LÕI
NHÂN: Con người là tài sản chủ chốt của doanh nghiệp: Phát triển những giá trị tốt đẹp của con người là gia tăng giá trị của doanh nghiệp..
TÍN: Uy tín là triết lý kinh doanh của doanh nghiệp, xây dựng uy tín với khách hàng, đối tác và niềm tin cho nhân viên cho cộng đồng..
TÂM: Phát triển kinh doanh dựa trên nền tảng dữ vững đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội và luôn đặt khách hàng là trung tâm cho mọi hành động của doanh nghiệp.
TRÍ: Sáng tạo để gia tăng giá trị và tập hợp những tinh hoa trong ngành để mang lại những sản phẩm và dịnh vụ ưu tú cho khách hàng, cho sức khỏe cộng đồng.