Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Construction Executive is responsible for managing the schedule, making layout, propose new new efficiency layout and quality of construction ( in both architecture & interiors) to facilitate operations ò Back office and Stores
- To check detail drawing, Retail Store layout and propose the new layout.
- To check detail and control construction schedule
- To execute drawings using AutoCad (plans, elevations, sections including interiors, furniture plans, etc.) per direction, sketches and ideas
- To complete comprehensive construction drawings as necessary
- To estimate cost and propose presentations and client's boards
- To assist in conducting basic research (typically online), including sourcing of various materials (wood, stone, tile, etc.), lighting, plumbing specifications, furniture and accessories as necessary
- To assist to track and follow-up on existing orders and deliveries using Excel spreadsheets
- To assist in the management of vendors, contractors and subcontractors, cabinetmakers and other partners as required.
- To organize and maintain office systems, archives, client files and design resources (source listings, etc.)
- To conduct furniture/plumbing/material stock and availability checks and estimate requests as necessary.
- To arrange and join site meeting or internal meeting as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
- University Degree in Construction Technology or equivalent.
- At least 4 years experience
- Be able to understand technical drawings of construction and equipment.
- Use Auto Cad or other software efficiently.
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
- Good command of spoken and written English.
- Strong communication skill (both verbal & written).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập tại Việt Nam, Aden là tập đoàn quốc tế hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp giải pháp Quản lý Tiện ích Tích hợp với 25 năm kinh nghiệm. Chúng tôi thiết kế và cung cấp dịch vụ chất lượng cao cho hơn 200 khách hàng trên toàn quốc với sự hỗ trợ của hơn 3,700 nhân viên từ 3 văn phòng đại diện tại Hà Nội,
Đà Nẵng và thành phố Hồ Chí Minh.
Tại Aden, chúng tôi lấy sự hài lòng của khách hàng làm trọng tâm và đưa ra các giải pháp phù hợp trong công tác quản lý tài sản và vận hành cơ sở. Dựa trên các tiêu chuẩn quốc tế, chúng tôi hướng tới mục tiêu tạo ra trải nghiệm tốt nhất cho khách hàng tại các khu chung cư, văn phòng, công nghiệp và trường học.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Party
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- 2001: Công ty được thành lập
Mission
- Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng