Mô tả công việc
'For Booking scope
- Receive booking forecast, booking request (BR) from Customer, contact Carriers for booking release, and confirm booking (BC) to Customer
- Work with Carriers to resolve all issues related to Customer's export shipments such as schedule change, vessel delay / omission, mis-connection, space shortage, container shortage, payment and invoicing, etc.);
- Collaborate with internal teams such as trucking, customs clearance, tracking, billing, etc. to do daily task and resolve other issues (container swapping, booking revision, CY cut-off extension, vessel delay, etc.);
- Try to follow and maintain good 1st Carrier KPI;
- Monitor LCL consol box operation weely
For Documents scope
- Submit S/I to Carriers to get Master Bill of Lading;
- Confirm and send B/L to related parties (Customer, customs clearance, document filing)
- Submit container’s SOLAS VGM to Carriers/Forwarders;
- Resolve all B/L-related issues (B/L correction, amendment, re-issuing B/L);
- Issuing House B/L for certain destinations;
- Resolve trouble / issue regarding job's scope;
- Fulfil other tasks and assignments given by direct manager, local management.
Yêu cầu công việc
- 100% gross salary during probation;
- Statutory insurances;
- Holiday bonuses (500k/day), Birthday gift;
- Quarterly Party/voucher, Team Building, YEP;
- Lunch allowances, shuttle bus;
- OT should be compensated based on gross salary;
- Annual Salary Review;
- In Period Leave for female (3hr/month);
- Professional and challenging working environment;
Quyền lợi được hưởng
- College or university graduated, preferred in export-import, foreign trade, international business, logistics & SCM
- Background knowledge in import-export, international shipping, wordwide logistics & freight forwarding
- Minimum 01 years of similar job position, preferred in logistics company
- Proficiency in English / Vietnamese communication & interpretation;
- Proficiency in computer skill and MS Office (Word/Excel/ PowerPoint);
- Possess the characteristics of diligence, carefulness and hard-working;
- Able to adapt quickly to new working network and system;
- Able to work independently and under high pressure, able to do multi-task;
- Able to work overtime.
Trọng tâm của CÔNG TY TNHH ANNAM GROUP là trở thành địa điểm và phân phối các sản phẩm thực phẩm, rượu vang, đồ uống và mỹ phẩm cao cấp, đồng thời chúng tôi hợp tác với các chuyên gia vận chuyển và phân phối hàng đầu tại Việt Nam, Campuchia, Lào, Myanmar cho ngành bán lẻ, dịch vụ thực phẩm.
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia BHXH, BHYT, BHTN sau thử việc theo quy định của luật lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia hầu hết các hoạt động nội bộ của công ty.
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 09/04/2019
Mission
Tập đoàn Annam tập trung vào việc mang lại những sản phẩm và trải nghiệm chất lượng tốt nhất cho dân số đang phát triển, trẻ trung và đầy nhiệt huyết ở Đông Dương. Tất cả chỉ cần một trải nghiệm và chúng tôi sẽ chứng tỏ bản thân và bạn sẽ thấy lý do tại sao chúng tôi là công ty dẫn đầu về mọi khía cạnh phân phối thực phẩm và đồ uống trong khu vực!
Review ANNAM GROUP
Môi trường làm việc đầy thách thức và có nhiều thay đổi
Đầu bếp phòng chờ
Nơi tốt cho sự phát triển của bạn