Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Sale Planning Supervisor
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
As the Sales Planning - Operation Supervisor, you will play a vitalrole in coordination, management of sales operation and supporting sales channelsto drive business growth. We are seeking a dynamic professional with a strongbackground in sales planning & operation within the finance industry tojoin our team and contribute to the company's success.
Manage and motivate a team of sales planningofficer/ sales admin to operate and support sales channels to achieve sales targets
Monitoring all necessary tasks to support salesactivities, such as: preparing contract with dealer/ vendors, commissioncalculation and payment (dealer/vendor), sales code management, time-sheetchecking, asset management, handling defer cases, ....
Work closely withcross-functional teams to fix any issue occurring in daily operation and ensurenone of complaint or interruption in processes.
Create and controldetailed dept.'sbudgets as well as performance metrics/ KPIs of team member, conduct regularreviews and implement corrective actions as needed.
Collaborate with others departments (Product, IT,Sales leadership teams) to develop and implement automation tool to increase productivity,proficiency and internal customer satisfaction.
Support to developreports/dashboard to monitors sales performance indicators, then providingbusiness insights and proposing for need of improvements.
Support to develop &implement new businesses/ new products/ new contracts with partners (includingcredit loan and insurance products).
Recruit and provide training & guidance onbest practices, implement effective sales training programs to enhance theskills and capabilities of the team.
Manage and motivate a team of sales planningofficer/ sales admin to operate and support sales channels to achieve sales targets
Monitoring all necessary tasks to support salesactivities, such as: preparing contract with dealer/ vendors, commissioncalculation and payment (dealer/vendor), sales code management, time-sheetchecking, asset management, handling defer cases, ....
Work closely withcross-functional teams to fix any issue occurring in daily operation and ensurenone of complaint or interruption in processes.
Create and controldetailed dept.'sbudgets as well as performance metrics/ KPIs of team member, conduct regularreviews and implement corrective actions as needed.
Collaborate with others departments (Product, IT,Sales leadership teams) to develop and implement automation tool to increase productivity,proficiency and internal customer satisfaction.
Support to developreports/dashboard to monitors sales performance indicators, then providingbusiness insights and proposing for need of improvements.
Support to develop &implement new businesses/ new products/ new contracts with partners (includingcredit loan and insurance products).
Recruit and provide training & guidance onbest practices, implement effective sales training programs to enhance theskills and capabilities of the team.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Banking-Finance, Marketing or a related field. MBA is a plus.
Proven experience in managingsales planning/ sales operations within the finance industry.
Leadership experience witha demonstrated ability to drive results through a team.
Having depth knowledgeabout process & system in finance companies.
Strong analytical andstrategic thinking skills.
Excellent communicationand presentation abilities.
Detail-oriented withstrong organizational and project management skills.
Ability to thrive in afast-paced, dynamic environment.
Good communication inEnglish: written and spokenChế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chăm sóc sức khỏe
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá