Việc làm AOBA Việt Nam

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH AOBA Việt Nam
Marketing
AOBA Việt Nam
75 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
ROLES & RESPONSIBILITIES
A. CONTENT MARKETING
1. Create & update content for webpages
2. Plan & create resources each month to drive leads, subscribers, awareness
3. Plan & create various types of content as per requirement such as guides, editorial, offers, blog posts, v-logs, info-graphics etc.
4. Create digital & printed materials for POSM
5. Research actively on keywords and trends, and incorporate new ideas / keywords respectively into content planning
6. Develop and maintain blogging strategy for SEO
7. Grow our subscriber base and audience
8. Work with online sales, operation, product, and influencers and other industry experts
9. Set up and maintain information portal of Bhaya - The Cruise Company
B. SOCIAL MEDIA MARKETING
1. Support to manage all social media platforms with the target to build a strong online community that increase brand awareness and leads to sales
2. Executing social media campaigns
3. Research on content & target groups
4. Develop and maintain new/current social media channels to better engage with audience
5. Crafting compelling content or getting it developed
6. Identifying interaction trends and analyzing engagement data
7. Being on top of latest social media trends
C. ONLINE & OFFLINE PUBLICATIONS
1. Deal with publications: list of publications, journalists, quotations to book advertisings, PR articles, printed materials, etc.
2. Create content for all publications: press release, PR articles, advertisements, etc.
3. Manage all online and printed publications, including POSM and onboard materials to ensure content quality and branding consistency across all materials.
4. Deal with companies/travel agents to advertise on their brochures, flyers, guide books
5. Look for co-branding opportunities, themed events to organize & promote cruise brands...
6. Keep and develop relationships with journalists, KOLs, KOCs, bloggers...
D. PR & COMMUNCIATION
1. Plan and execute PR, branding, and communication activities adhering to the brand positioning and strategy from the BODs.
2. Execute external & internal events including Fam trips, inspection trips, theme cruises, as well as internal events.
3. Handle newspaper/ media partnerships, media exchange, photo/video shooting, internal events... for branding purposes
4. Foster and maintain a network of journalists, media specialists, and KOLs/ KOCs for both domestic and inbound markets to boost brand awareness for all products.
E. REPORTS AND OTHER TASKS
1. Prepare monthly/quarterly/ annual reports on content performance, social channel performance, PR & Communication performance.
2. Other tasks as assigned by Line Manager & HOD.SALARY:
- Probation: 2 months at 85% base salary
- Full-time contract:
o Base salary
o Incentive calculated based on business results, team & individual performance every 6 months
OTHER BENEFITS:
- Internal trainings
- Social & health insurance
- All benefits as stated in Labor LawThưởng
Salary + monthly incentive + quarterly/annual business performance bonus..
Chăm sóc sức khoẻ
Insurance according to state regulations
Nghỉ phép có lương
Full time labor contract with all benefits as stated in the Company's policy
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH AOBA Việt Nam
AOBA Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.

Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam

Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AOBA Việt Nam

AOBA Việt Nam

Click để đánh giá