![Công ty TNHH AOBA Việt Nam Công ty TNHH AOBA Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1692776042.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
MISSION:
In your role, you will support head of digital marketing in planning and implementation of marketing strategies and campaigns. The ideal candidate must be both insanely creative and analytical and is able to make data-informed decisions while keeping a consumer-focused mindset. This role will focus on building GO!/ Big C Hyper brand, user acquisition, and engagement.
ACTIVITIES:
Fucntion 1: Operation
- Responsible for development, planning, execution, and management of the promotion & digital marketing campaign, and branding communication.
- Managing Agencies and Coordinating internal departments in order to make good performance of Digital campaign and communication.
- Coaching, Support and manage team to deliver tasks.
- Work with line department to ensure sufficient marketing support in the market across Omni - Channels.
- Design marketing campaigns that will drive both acquisition and retention for the growth of business.
- Manage budget allocation between promo cost and media mix that best suits business objectives, across both online and offline channels.
- Organize market research and report results to the business.
- Checking all contents and information prepared by Agency before applying for Digital communication in order to ensure correct information, good impact for Brand images and attract well customers.
Function 2: Measuring and improving Digital Communication performance
- Making weekly, monthly report for Cost and Digital Communication Performance.
- Checking weekly/monthly KPI of Digital Communication and working with Agency to find solution to improve.
Other: Administration tasks
- Sourcing and managing agencies relating to digital communication as (Video production, SMS, Broadcast, ……)
- Processing administration tasks relating to Digital Communication (Contracts, Payment…).
Yêu Cầu Công Việc
Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors.
Seniority: Proven work experience as a Omni - Channel Campaign Manager.
Language: English.
Office skills: Microsoft office in advance (Excel).
Attitude: Empowered. Need to be passionate by the mission. Adaptability, cooperation effectively with change.
Functional knowledge & experience:
- At least 3-5 years of experience at the same position at Retail/ Ecommerce/ Digital Agency/ FMCG Companies.
- Have a deep knowledge about online marketing tools such as Facebook Ads & Google Adwords.
Critical competencies:
- Open minded
- Customers oriented
- Communication skills
- Detail oriented
- Curious
CRVN culture fit:
- Test and learn spirit
- Deadline focus
- Empowered
- Need to be passionate by the mission
- Adaptability, cope effectively with change
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 35 Tr - 45 Tr VND
![Công ty TNHH AOBA Việt Nam Công ty TNHH AOBA Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1692776042.png)
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.
Những nghề phổ biến tại AOBA Việt Nam
Bạn làm việc tại AOBA Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo AOBA Việt Nam](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/tai-xuong-3-1692776042.png)