Phúc lợi
- Xe đưa đón
- Đào tạo
Mô tả Công việc
- Payment support
Assist in processing payment requests from departments and suppliers.
Update and monitor payment status on the system.
- Issue invoices
Implement invoices as requested by the sales department and customers.
Check the accuracy of the information on the invoice before issuing it.
Store and manage issued invoices according to company regulations.
Assist in resolving invoice-related issues with customers and related departments.
- Paperwork
Support the organization and storage of accounting documents, including invoices, receipts, and related paperwork.
Enter data into the accounting system and check the information, to ensure data accuracy.
Yêu Cầu Công Việc
Majoring in Accounting, Finance or related fields.
Being good at using Microsoft Office (especially Excel) is a plus.
Good communication skills and ability to work in a team.
Dynamic, enthusiastic and willing to learn.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.