Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
We are seeking a highly motivated and customer-focused Software & Data Support Specialist who is fluent in English to join our rapidly growing team. In this role, you will be responsible for providing exceptional customer support for our software products, ensuring that all inquiries and issues are resolved in a timely and professional manner. You will be the primary point of contact for our Australian customers and will work closely with our development team to ensure that issues are resolved quickly and efficiently.
Duties:
- Provide technical support to our Australian customers via phone and email in a timely
- Troubleshoot software issues and work with customers to resolve them
- Escalate issues to the development team as needed
- Document and track customer issues and resolutions
- Provide training to customers on how to use our software products
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
- Fluent in English (both written and verbal)
- Proven experience in a customer support role or related
- Experience working with software products, preferably in a technical support role
- Excellent communication and interpersonal skills
- Customer-focused mindset with a passion for providing exceptional customer service
- Good understanding of the Australian market and culture is a plus
If you are a customer-focused problem solver with a passion for technology, we encourage you to apply for this exciting opportunity. As a member of our team, you will have the opportunity to work with a dynamic group of professionals who are committed to providing exceptional customer support. We offer competitive compensation and benefits packages, as well as opportunities for professional development and growth.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Phụ cấp khác:
- Responsible reward
- Employee of the month reward, Employee of the year reward
- Project Bonus
- Seniority allowance - Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện:
- At HCM the office
- At Australia office - Độ tuổi: 18 - 38
- Thời gian làm việc: 8 a.m- 5 p.m
- Phúc lợi:
- Company trip yearly
-13th Bonus - Ngày nghỉ:
-12 days/year
- Vietnamese holiday and christmas day 25/12 - Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Atosa từng là Sellers nên chúng tôi thấu hiểu sự khó khăn của các shop khi bán hàng trên Shopee. Và chúng tôi cũng hiểu rằng, quảng cáo (có thể chiếm tới 70% lợi nhuận của shop) là mỏ vàng tiềm năng nhưng có nhiều thử thách để khai thác tốt nó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các chuyến trải nghiệm như leo 17km núi hay khám phá sơn động, và những chuyến team building tăng cường gắn kết.
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH ATOSA VIỆT NAM thành lập năm 2017.
Mission
- Là đơn vị Martech hàng đầu Việt Nam và thế giới
- Là đơn vị Agency + Growth hacking hàng đầu
- Là đơn vị đầu tư và phát triển các lĩnh vực liên quan tới Thương mại điện tử và mạng xã hội, tài chính điện tử, Big Data và AI. lĩnh vực TMĐT.
- Là đơn vị đồng hành cùng bộ ban ngành và các cơ quan quản lý Nhà Nước trong công tác quản lý và phát triển TMĐT Việt Nam.
- Chúng tôi thật sự tin tưởng vào sức mạnh khai triển của công nghệ và mong muốn góp phần làm cho thế giới trở nên tốt đẹp hơn bằng việc kết nối cộng đồng người mua và người bán thông qua việc cung cấp một nền tảng thương mại điện tử.