Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Technical consultation for field technicians (FTC – Chatbox)
- Receive requests from field technicians for technical advice.
- Find and resolve problems for field technicians.
2. Technical consulting for customers (Hotline channels)
- Receive calls from users, agents, Pro-shop, technicians, contractors... through the following means: phone, Zalo, email, web…..
- Technical advice on installation, product features, technical specifications... as well as explanation and support for simple troubleshooting (water leaks, error code check-remote, instructions on how to use the machine), cleaning the filter...) for customers.
3. Enhance technician skills:
- Coordinate with the Training Department to study and develop documents related to new features, new products and training of field technicians.
- Coordinate with the Human Resources Department to organize classes to improve soft skills and management skills for the Service Department
- Coordinate with the Product Marketing Department to organize new product introductions for the Service Department
- Organize classes to remind service skills: customer care, technical expertise, service policies... for groups of technicians with low performance
- Periodically organize service skills competitions, find outstanding candidates to participate in regional and global competitions
4. Apply technology to technical support – Thinklet/Cloud Service, VRV Health Check ,….
5. Support the nationwide in handling difficult cases, repeated or never-before-seen errors (rare)...
6. Develop appropriate processes for performing services at the construction site.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-5 years of experience in the commercial HVAC industry.
- Strong technical skills relevant to HVAC systems and equipment.
- Excellent customer service skills with a positive, "can-do" attitude.
- Good at English, both verbal and written.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Atosa từng là Sellers nên chúng tôi thấu hiểu sự khó khăn của các shop khi bán hàng trên Shopee. Và chúng tôi cũng hiểu rằng, quảng cáo (có thể chiếm tới 70% lợi nhuận của shop) là mỏ vàng tiềm năng nhưng có nhiều thử thách để khai thác tốt nó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các chuyến trải nghiệm như leo 17km núi hay khám phá sơn động, và những chuyến team building tăng cường gắn kết.
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH ATOSA VIỆT NAM thành lập năm 2017.
Mission
- Là đơn vị Martech hàng đầu Việt Nam và thế giới
- Là đơn vị Agency + Growth hacking hàng đầu
- Là đơn vị đầu tư và phát triển các lĩnh vực liên quan tới Thương mại điện tử và mạng xã hội, tài chính điện tử, Big Data và AI. lĩnh vực TMĐT.
- Là đơn vị đồng hành cùng bộ ban ngành và các cơ quan quản lý Nhà Nước trong công tác quản lý và phát triển TMĐT Việt Nam.
- Chúng tôi thật sự tin tưởng vào sức mạnh khai triển của công nghệ và mong muốn góp phần làm cho thế giới trở nên tốt đẹp hơn bằng việc kết nối cộng đồng người mua và người bán thông qua việc cung cấp một nền tảng thương mại điện tử.