Responsibilities and Duties:
● Enhancing the customer service experience to foster customer engagement and dmance;
● Developing service procedures, policies, and standards to uphold quality;
● Maintaining accurate records and documenting customer service activities and discussions;
● Analyzing statistics and preparing accurate reports for performance evaluation;
● Training and managing Customer Service Assistants and Representatives, fostering their professional development;
● Setting customer satisfaction targets and collaborating with the team to consistently achieve them;
● Interacting with customers daily, addressing inquiries and guiding them towards relevant services;
● Designing customer loyalty programs to enhance revenue and improve client retention;
● Establishing customer service policies and procedures to streamline operations;
● Staying up-to-date with advancements in the customer service field to implement relevant improvements and strategies.
Qualifications and Skills:
● Education: Bachelor’s Degree in business administration, communication, or a related field;
● Have 3+ YOE as a Customer Service Manager, Priority for the call center industry;
● English: Fluent;
● Excellent knowledge of management methods and techniques;
● Working knowledge of customer service software, databases and tools;
● Awareness of industry’s latest technology trends and applications;
● Ability to think strategically and to lead;
● Strong client-facing and communication skills;
● Advanced troubleshooting and multi-tasking skills.
Benefits:
● Competitive salary in line with experience and capability;
● Package Salary: 13 months of salary;
● Performance reviews twice a year;
● Premium health care Package for all employee;
● Social, health & unemployment insurance ;
● Annual leave days: 12 days/year;
● Work from home: 3 days/ month;
● Company trip, team building;
● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee,
help you to prioritize relaxation and self-care.
WORKING SCHEDULE: Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM
WORKING LOCATION: HQ Tower - 9 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.
Avery Dennison là thương hiệu chuyên cung cấp các loại giấy in tem nhãn với chất lượng hàng đầu thế giới. Các ứng dụng và công nghệ của Avery Dennison được ứng dụng rộng rãi trong các ngành công nghiệp sản xuất trên thị trường, nhất là trong ngành quản lý công nghiệp bằng các mã vạch và dãy số. . Avery Dennison đã tồn tại trong hơn 80 năm và đã đạt được danh tiếng vững chắc với sự đổi mới và chất lượng hàng đầu trong ngành công nghiệp.
Review Avery Dennison
Lương cao, phúc lợi tốt, người lao động có tiếng nói
Các chế độ phúc lợi khá và mức lương tuyệt vời cho công việc tương tự trong khu vực
Môi trường thúc đẩy sự cải tiến liên tục.Có cơ hội thăng tiến nghề nghiệp