Mô tả công việc
Responsibilities:
Recruiting (70%)
- Develop and Execute Recruiting Process and Plans:
Act as a member of recruitment interview panel
Maintain recruitment database of qualified or potential candidates for current a future needs
Develop and improve the recruitment processes to be more innovative and cost effective
Ensure all vacancies are filled with the suitable candidates within the targeted time
- Develop Employer Branding:
Conduct recruitment programs to attract the most potential candidates such as: job fair, building relationships with training centers, colleges and universities in the IT field
Participate in Branding activities through social media channels
Training (30%)
Conduct training need analysis and make annual training plan
Make material, content of training for employees in internal training activities
Arrange & follow up training schedule and organize internal training & external training for all employees
Coordinate and/or conduct training sections for newcomers in Orientation training program
Collect the training report & certification
Requirements:
Experience with recruiting in Sales B2B domain/Headhunt is a plus
Proficient in Microsoft Office (Word/ Excel/ PowerPoint)
Good at English
At least 2 years in the same position
Strong communication, relationship building, negotiation skills and organizational skills
Proficient in recruitment tools, such as: LinkedIn, Facebook, recruitment pages, ....
Ability to do multi- tasks
Good logical thinking, detailed and result- oriented
Benefits:
Annual health check- ups & vaccination at the premium clinic
Laptop for work, free parking lot
Annual travel, Team Building, Year End Party
13th salary, annual bonus & salary adjustment review once a year
Gifts for birthdays, giving- birth, weddings, illness, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, 1/1, 30/4, 1/5, 2/9....
Training course on technical & soft skills
Internal workout activities: yoga, football, badminton
Health insurance, Social insurance, and Unemployment insurance following Vietnamese Labor laws
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 01:55:03
Công ty bảo hiểm nhân thọ Fubon Việt Nam là công ty con của tập đoàn tài chính Fubon hoạt động vào ngày 23 tháng 12 năm 2010 tại Việt Nam chuyên về các sản phẩm bảo hiểm nhân thọ có trụ sở chính thức của công ty tại Hà Nội và có chi nhánh tại Việt Nam.
Tập đoàn tài chính Fubon gia nhập thị trường Việt Nam với một số lĩnh vực: Bảo hiểm nhân thọ, Bảo hiểm tài sản, Ngân hàng, nhằm hình thành mạng lưới dịch vụ tài chính hoàn thiện và tốt nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Khám sức khỏe định kỳ, Bảo hiểm tai nạn cho bản thân và gia đình, Bảo hiểm sức khỏe
- Quỹ Hưu trí Fubon cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch nghỉ mát tổ chức hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 1 tháng 7 năm 2010, Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Fubon đã được Bộ Tài chính Việt Nam chấp thuận về nguyên tắc thành lập Công ty Bảo hiểm Nhân thọ
- ngày 15 tháng 12 năm 2010, nhận được Giấy phép Thành lập và Hoạt động, chính thức thành lập Công ty TNHH bảo hiểm nhân thọ Fubon Việt Nam (gọi tắt là Bảo hiểm Nhân thọ Fubon Việt Nam)
- Năm 2009, Tập đoàn tài chính Fubon chính thức hợp nhất với hai Công ty Bảo hiểm Nhân thọ con (Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Fubon và Công ty Bảo hiểm Nhân thọ ING), đồng thời đổi tên thành Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Fubon.
- Năm 2010, Công ty có doanh thu phí bảo hiểm hợp đồng mới là 10,7 tỷ USD ( tăng 51%), đưa tổng mức thu nhập phí bảo hiểm lên 15,1 tỷ USD (tăng 35%), tổng tài sản vượt qua con số 51,7 tỷ USD.
- Năm 2014, Top 100 sản phẩm dịch vụ tốt nhất cho gia đình và trẻ em
- Năm 2018, Fubon Việt Nam tập trung phát triển các sản phẩm và dịch vụ bảo hiểm nhân thọ chất lượng cao, đáp ứng nhu cầu bảo vệ của khách hàng.
Mission
Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Fubon Việt Nam, với sứ mệnh tiếp tục phát triển kinh doanh bền vững, sẽ khai thác thị trường khu vực, tích cực mở rộng thị trường bảo hiểm, trở thành tổ chức tài chính hàng đầu Châu Á.
Review Bảo hiểm Fubon Việt Nam
Cần OT nhiều để kịp deadline
Công việc hơi chán
Môi Trường làm việc tốt, flexible time