About the company: a global food and retail company
Job Description:
- Performs clerical duties, including, but not limited to. Mailing and filling correspondence, and answering calls
- Welcome and interacts with clients, visitors, and vendors upon arrival to office
- Operate standard office equipment on a regular basis and assist with a variety of administrative tasks including copying, faxing, taking notes, …
- Co-ordinates and facilitates travel requirements
- Sorts and distributes incoming mail
- Arranges meeting by reserving rooms and managing refreshments
- Maintain the office areas in a clean and tidy manner at all times
- Photocopies, scans, and files appropriate documents
- Maintain accurate records and enters data
- Assists with organizing events when necessary
- Conducts research and compiles data
- Signs for delivered packages and distributes them to the appropriate recipient
- Interacts with directors when necessary
- Acting as a receptionist
- Take inventory and maintain stock of supplies by anticipating work requirements, ordering supplies, and distributing supplies where necessary
- Handling all expenses (general expenses, travel expenses) from colleagues, supplier payment with checking, following up and recording
- Performs additional duties when required, including drafting communications and organizing the general office filing system
Requirement:
- Previous experience in a related field preferred
- Self-Driven; excellent customer care skills
- Exceptional communication skills; Ability to maintain a strict level of confidence
- Proficiency in Microsoft office programs
- Attention to detail
- Professional appearance
- Excellent typing skills
- Strong problem solving skills
- Excellent organizational skills
- Highly motivated and ability to prioritize efficiently
- Ability to work alone or as part of a team
- Enthusiastic and reliable
- Knowledge of basic office management procedures
Benefit:
- Up to 18.000.000 VND/month
Gia nhập thị trường Việt Nam từ năm 2019, Công ty TNHH BEST Express Việt Nam nhanh chóng tận dụng mạng lưới dịch vụ sẵn có tại thị trường nội địa, tạo bước đệm vững chắc cho sự phát triển của BEST Express tại đây.
Sau gần 4 năm không ngừng xây dựng và phát triển, Best Express Việt Nam đã mở rộng mạng lưới khắp 63 tỉnh thành toàn quốc, đạt độ phủ dịch vụ lên đến 99% với hệ thống 36 trung tâm phân loại hàng hoá trải dài khắp cả nước với công suất xử lý đơn hàng lên đến hơn 2,2 triệu đơn/ngày.
Tại Đông Nam Á, mạng lưới dịch vụ BEST Express đã bao phủ khắp Thái Lan, Việt Nam, Malaysia và Singapore. Phần lớn các loại bưu kiện được chuyển phát tới mọi thành phố và thị trấn, trong đó chuyển phát nội địa có thể vận chuyển chỉ trong một ngày.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN,...
- Được hỗ trợ Bảo hiểm tai nạn trong giờ làm việc lên đến 50 triệu đồng
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, BEST Express được thành lập.
- Năm 2019, BEST Express gia nhập thị trường Việt Nam
- Năm 2022, BEST Express đã tăng cường hoạt động và mở rộng vận hành hệ thống giao hàng tại 63 tỉnh thành của Việt Nam.
- Năm 2022, BEST Express đã ký kết thỏa thuận hợp tác với công ty Swift247 để cung cấp các giải pháp vận chuyển hàng hoá.
- Năm 2022, BEST Express đã mở rộng và phát triển dịch vụ, mang lại những lợi ích tiên tiến cho khách hàng.
- Năm 2023, BEST Express hợp tác với VNPAY triển khai giải pháp thanh toán QR Code, đồng thời tiến hành thử nghiệm với Công ty AIZEN Việt Nam để cải thiện quá trình vận chuyển hàng hóa.
Mission
Trao quyền làm chủ và làm giàu cuộc sống bằng việc áp dụng công nghệ và các mô hình kinh doanh mới tạo ra một chuỗi cung ứng liên tục thăng tiến, với mục đích mang lại dịch vụ đóng góp ý nghĩa cho xã hội