Mô tả công việc
The Kitchen Secretary is a position that provides administrative support to the Executive Chef in a hotel kitchen. They are considered a valuable assistant who helps the Executive Chef manage and streamline the kitchen's operations.
ESSENTIAL FUNCTIONS
• Scheduling and attendance management for the department staff
- Support the Executive Chef in scheduling the work of the kitchen department staff to ensure that the hotel's job requirements are met.
- Arrange weekly and monthly work schedules for the staff.
- Record and manage the attendance of the kitchen department staff according to the hotel's timekeeping system.
- Monitor the work schedules of the staff and promptly inform them of any changes or emergencies.
• Control of the kitchen department's inventory
- Participate in and assist specialized positions in checking the quantity and quality of raw materials and food products received.
- Check and order raw materials for the kitchen's inventory.
- Inventory and track the stock of the department's goods.
• Management of assets and tools for the kitchen department
- Coordinate and support the accounting department in checking the assets, machinery, and tools used in the kitchen.
- Monitor the use and storage of kitchen tools, equipment, and machinery by staff members.
- Compile and prepare purchase requisitions for necessary equipment, tools, and supplies required by the department as requested by the Executive Chef.
• Perform administrative tasks
- Record and prepare reports, statistics, and documents as required.
- Coordinate with the Executive Chef and other relevant positions to develop training plans for employees and propose activities to enhance team bonding for the kitchen department.
- Receive and handle phone calls and emails for the kitchen department.
- Coordinate with the Executive Chef to come up with new ideas for modifying menus and creating event menus.
- Prepare recruitment requests to be sent to the human resources department for hiring casual staff as needed for special events.
- Classify and carefully store all types of documents and materials assigned to be managed.
- Provide suggestions to improve the quality of work for the department.
- Update information in the kitchen for the Executive Chef and perform other tasks as required.
Quyền lợi được hưởng
Attractive income
Other benefits according to the standards of Banyan Group
Yêu cầu công việc
- Graduated from universities and colleges, preferably with a major in Tourism/Hotel and Restaurant Management.
- Proficient in both spoken and written English.
• Work experience
- Candidates with experience 1-2 years
• Other request:
- Neat, tidy, hardworking and diligent.
- Proficient in using office software and word processing.
- Ability to analyze, synthesize and manage documents and records.
- Strong communication skills and problem-solving abilities.
- Good health.
Yêu cầu hồ sơ
Work Experience Description
Health Certificate
Two 2x4 Photos
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.