Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
We are Umbra …
We share a vision of creating original, modern, casual and affordable design for every room in the home. We are a privately owned, Canadian company with 35 years of industry experience. Led by our founders, our designs can be found in over 120 countries across five continents. Our global success is attributed to our entrepreneurial nature and a desire to push ourselves, and each other, beyond our limits.
SUMMARY
Manage assigned categories, supply chain, and product development objectives.
PRINCIPAL ACCOUNTABILITIES
1. Manage all aspects of development of products from design specification to launch within time, quality and budgetary constraints.
2. Follow-up on purchase orders, development of samples, shipments, quality assurance.
3. Analyse purchase orders taking into consideration lead-time and supply constraints.
4. Monitor and communicate progress of design projects using Umbra Project Tracker system to ensure product is released in a timely manner to meet required delivery dates
5. Responsible for product cost negotiating and buying price ensuring to meet profit margin.
6. Evaluate vendors quote to ensure the reasonable costing is setup for new products.
7. Coordinate with designer, graphics, QC and vendor in different development stages to execute the design, packing and quality.
8. Communicate with vendors as required to develop designs for quoting and production.
9. Suggest and finalize product details, material, and construction to achieve target price.
10. Attend weekly conference calls with Toronto Category Managers.
11. Attend weekly project overview meeting with Product Development Associate.
12. Manage vendor performance.
13. Management of entire design process in assigned categories/dockets – “cradle to grave”
14. Sign Yellow label samples prior to production.
15. Sign Green label samples from completed production.
16. Maintain communication with internal departments, including merchandising, sales, customer service, logistics, quality control, and production.
17. Execute annual cost savings initiatives.
18. Sourcing, prospect and maintain alternative supply sources.
19. Visit factories to view work in process and oversee final QC inspections and shipment.
20. Manage rework and stock conversion activities.
21. Other job duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
1. University degree or equivalent.
2. Minimum 3 years working experience in managing product development/supply activities.
3. Experience with MRP systems, MS Office, and Outlook
4. Good command of oral and written English communication and literacy.
5. Must be extremely well organized and work well under pressure and be a strong problem solver.
6. Self motivated with good initiative – work well with minimal supervision.
7. Experience meeting multiple deadlines - must be comfortable multi tasking.
8. Strong team player with demonstrated ability to motivate others.
9.Must be flexible and able to adapt to new situations.
Suitable Candidates with more experience can be considered as Project Manager
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.