Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Sales Assistant Manager - Logistics | Phó phòng kinh doanh - Hậu Cần
Job Code: 111839
- Working location: Nam Tu Liem District, Ha Noi City, Vietnam
- Monthly Salary: 24,000,000~48,000,000VND
Responsibility
• Hunting sales for new accounts (mostly freehand)
• Conduct sales planning for assigned territories and industries.
• Close follow-up with potential and existing customers to maintain, grow, and secure more business.
• In collaboration with the Sales Manager, responsible for leading the company’s efforts in sales, presentations, internal training, assessment services, and proposals related to the value proposition.
• Approach and analyze the customer’s business and technology requirements and develop customized solutions to fit the need.
• Achieve sales targets set by management.
• Do coaching staff in the Sales team in terms of Sales matters
• Work closely with other departments within the company to settle claims and propose solutions
• Comply with the company’s policy on business ethics.
• Complete the Company’s sales reporting requirements (to the Manager or higher level) in a timely manner.
• Convert sales leads into customers
• Other jobs as required by line manager/BOD
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience>
• Education: Bachelor's degree
• Age: 30 - 40
• Gender: Any
• Language: English business level (good writing & speaking)
• Experience:
- At least 3 years experience as a Sales Leader/Sales Assistant Manager and at least 5 years of working experience in Sales Freight Forwarding, Logistics, Local Delivery…
• Other:
- Have management skill
- Experience with local, MNC customers
- Proven track record of sales achievements
- Good at Microsoft Office
<Preferable Skill / Experience>
・Having Experience in Japanese companies
・Certificate of formal sales training programs
<Personality>
・Extroverted, can-do spirit, customer-centric, good interpersonal skills
・Soft skills in networking/persuasion/presentation/negotiation
・Ability to deliver value to customers, willing to stand from customers' point of view
・Ability to work in groups and independently and able to work under high-pressure
・Ability to work hard and take responsibility
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: 24 Tr - 48 Tr VND
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.