Mô tả công việc
- Meet and exceed target set in terms of contributing and generating revenue for the department.
- Providing responsive customer service and resolving client issues quickly and efficiently.
- Responsible for securing and maintaining new business.
- Identifying portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers
- Contribute to improve in the best practices in sales, and strategic approaches to an account.
via email, phone...
- To manage Big Korean customer relation with whole scope (IFF, TRK, CC, WH)
- Other tasks followed by superior’s requirements.
- Supporting Customer Service and work closely with Operations and Documentation on the execution of customer service contracts.
- Negotiating selling rates with clients as per price guidelines given, looking to maximize profits.
- Managing and controlling P/L for assigned customers.
Yêu cầu công việc
- Experience with Microsoft Excel, PowerPoint.
- Excellent organizing/typing/filing skills.
- Can speak English and Korean fluently.
- Troubleshoot issues related to order fulfillment.
- Universities degree, major in logistics, supply chain, or business is preferred.
- Basic skill as a salesperson such as Logistics Specialist.
- At least 1- 3 years logistics experience .
- Ability to work under pressure and to meet deadlines.
- At least 1- 3 years sales experience.
- Excellent organizational skills and attention to detail, and ability to multitask.
Quyền lợi
Bonus:
Twice per year: Including a 13th- month salary and flexible bonuses.
Insurance:
+ Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations.
+ Comprehensive health insurance after 5 years of service.
+ Accident insurance (8/24).
Leave:
+ Annual leave: 12 days per year.
Other activities and benefits:
+ Bus shuttle service provided from downtown.
+ Company trips and participation in annual events.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-08 02:20:03
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.