Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.