Title: Business Development Internship ( English)
Report
Business Development Manager
Job Responsibilities
- Assist the client team services into all the implementation of the sales playbook
- Support with presentations
- Perform weekly analysis and reports on the competition and the market
- Perform weekly analysis and reports on marketing trends
- Help plan content publishing calendar, create, and publish engaging long- and short-form content for our main channels, including: Website Blog and Projects (case studies), LinkedIn, Newsletter, Whitepaper/Report
- Help plan, develop, and implement SEO and SEM activities
- LinkedIn Lead Generation / Lead Qualification to attract new business opportunities
Skill & Qualification requirements
- Proficiency in English communication skills, marketing mindset and able to work in a multicultural team
- Analytical skills
- Strong organization skills
- Pro-activity and independence
- Preferred the candidate with these skills and hands on experience in university club
- Fast learner and can quickly act on emerging insights and trends
- Enthusiasm, creativity, and a desire to learn the trade
- Bachelor in Business or any fields related to area of expertise
- Preferred with 04 to 06 months internship duration
- Nice to have: Additional language is a plus
Benefits:
- Allowance: 3 Million/month
- Working 5 days/week, from Monday to Friday, off Saturday and Sunday.
- Dynamic, creative, and friendly working environment.
- Opportunities for official staff with career advancement and professional development.
- Outdoor activities with company support (football…)
- Party celebrations (Birthday parties, Birthday gifts, Holiday gifts, YEP…)
- Annual company trips and regular team-building parties
- Light beverages and food are available all the time in the office
- Free parking, coffee and tea
- Relaxed, friendly atmosphere as well as excellent working facilities
Your CV sent to: [email protected]
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.