Mô tả công việc
Live Payments is one of Australia's leading payment service providers, servicing thousands of businesses across Australia. We continue to innovate our payment solutions and expand our product offering alongside our industry-leading strategic partners, including Qantas Loyalty and Ingenico.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
Live Payments is seeking an experienced QA Lead to join our growing/multi-national team. The QA Lead will ensure that all software products meet company standards for quality and reliability.
Core duties include:
Develops, implements, and manages processes to ensure that products and applications meet required specifications for quality, functionality, and reliability before delivery.
Establishes and defines appropriate quality benchmarks and criteria for products and applications.
Conveys quality benchmarks and criteria to the QA team, software development team, and relevant stakeholders.
Ensures QA team productivity and identifies opportunities for greater efficiency and quality improvement.
Lead QA process improvement initiatives and maintain and continuously improve existing test development processes and practices.
Coordinates product testing processes and may participate in product testing.
Identifies and analyses issues, bugs, defects, and other problems, particularly when problems recur in multiple products; recommends and facilitates solutions to these issues.
Manages QA team on hiring, discipline, performance reviews, and resource allocation.
Enhances testing capabilities guided by standard best practices, policies, and procedures.
Mentor other QA team members and assist them with domain knowledge.
Leads training activities on QA-related topics.
Yêu cầu công việc
University Degree Qualified in a Tech or Business field.
Over 8 years of experience in software testing.
Experience with automated testing frameworks and integrating automated testing into the CI/CD pipeline will be an advantage.
KEY SKILLS
Over 3 years of experience leading quality assurance teams.
Proven ability to develop and implement quality standards effectively.
Extensive testing expertise in the entire software development life cycle and various test cycles, including Regression, Functional, Systems, Stress & Scale, Smoke & Sanity.
Familiarity with QA best practices and methodologies for designing, implementing, and automating processes.
Proficient in aligning testing strategies with business objectives.
Effective in taking ownership of business outcomes and motivating teams to take responsibility for their decisions.
Outstanding communication skills that promote open dialogue and mutual respect among stakeholders.
Quyền lợi được hưởng
Full salary on probation
13th month salary and performance bonus
Annual leave: 14 days/ year + 01 day off for birthday leave
Performance review twice a year
Annual health check and vaccination
Premium Health Care Insurance (covering for spouse and children)
Personal Learning & Career Development Program (15.6 millions VND/ year)
Health Scheme Program
Laptop provided (Macbook/Window)
Free parking, coffee, snacks, etc
Attractive career path
Regular team dinners and team building activities
International and friendly working environment
Tập đoàn Crystal International được ông bà Kenneth Lo thành lập tại Hồng Kông vào năm 1970. Lúc mới thành lập, chúng tôi có một xưởng với một vài máy may và khung dệt kim sản xuất áo len.
Ngày nay, chúng tôi có khoảng 20 cơ sở sản xuất tự vận hành trải rộng trên 5 quốc gia. Với lực lượng lao động khoảng 80.000 người, chúng tôi cung cấp hơn 470 triệu sản phẩm may mặc mỗi năm cho các thương hiệu may mặc tốt nhất trên thế giới, cung cấp cho họ sản phẩm phù hợp vào đúng thời điểm với mức giá hợp lý. Các sản phẩm may mặc đa dạng của chúng tôi bao gồm trang phục phong cách sống, đồ denim, trang phục thân mật, áo len và đồ thể thao cũng như trang phục ngoài trời.
Mô hình kinh doanh đồng sáng tạo của chúng tôi rất quan trọng để đạt được và nâng cao vị thế dẫn đầu ngành của chúng tôi nhờ sự kết hợp mạnh mẽ giữa kinh nghiệm trong ngành gần 5 thập kỷ của chúng tôi, mối quan hệ hợp tác lâu dài với các thương hiệu may mặc hàng đầu toàn cầu, danh mục sản phẩm đa dạng và đa dạng nền tảng sản xuất quốc gia, đã thúc đẩy khả năng của chúng tôi trong việc liên tục tung ra các sản phẩm mới thành công về mặt thương mại cho khách hàng.
Chúng tôi đã phát triển dựa trên văn hóa doanh nghiệp quan tâm đến "Vì lợi ích lớn hơn" - trong đó lợi ích của khách hàng, đồng nghiệp, xã hội và môi trường toàn cầu là ưu tiên hàng đầu của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng tính bền vững cho phép chúng tôi tạo ra "giá trị chung" cho các cổ đông và các bên liên quan thông qua quy trình kinh doanh của mình. Để đạt được mục tiêu này, chúng tôi áp dụng cách tiếp cận toàn diện về tính bền vững bằng cách sử dụng năm trụ cột: Môi trường, Đổi mới, Tính toàn vẹn của sản phẩm, Chăm sóc nhân viên và Sự gắn kết với cộng đồng.