Nhan Phat Investment Co., Ltd

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Nhan Phat Investment Co., Ltd

Quản lý sản phẩm & dự án
Du lịch, khách sạn
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Marketing/ Truyền thông
Giáo dục
Kỹ thuật
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm Nhan Phat Investment Co., Ltd

Cập nhật 13/02/2025 23:40
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ ẨM THỰC NHÂN PHÁT
Hygiene Service Assistant Manager (HCM)
Nhan Phat Investment Co., Ltd
205 việc làm 16 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
  • Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
  • Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
  • Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
  • Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
  • Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
  • Training and Development (15% work load)
  • Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
  • Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
  • Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
  • Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
  • Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
  • Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
  • Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
  • Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
  • Other requested tasks (about 5% workload)
  • Build up and develop the company's culture with a professional image.
  • Other tasks are related to this position.

For Candidates applied from Facebook, please kindly send your update CV/resume to email: [email protected]

Requirements

  • Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
  • Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
  • Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
  • Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
  • Use OSHA mandated personal protective equipment.
  • Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
  • Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
  • Good working behavior.
  • Able to work independently and hard working in a multi task function.
  • Able to solve problems well.
  • Have responsibility and ability of management.
  • Skill of communication in English.

Benefits

  • Competitive Base Salary upon profile experience
  • Healthcare & Accident Insurances coverage
  • 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
  • Global working environment with many career development opportunities
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ ẨM THỰC NHÂN PHÁT
Nhan Phat Investment Co., Ltd Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
160 Đặng Nguyên Cẩn, Phường 13, Quận 6, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Nhan Phat Investment Co., Ltd là đơn vị tiên phong áp dụng mô hình chuỗi nhà hàng tại Việt Nam. Chúng tôi đang tìm thành viên đủ tâm, tầm, trí để không ngừng mở rộng chuỗi nhà hàng và nhãn hàng. 

Tầm Nhìn 2025 :Trở thành tập đoàn ẩm thực lớn nhất Thành Phố Hồ Chí Minh. 

Chúng tôi luôn tạo mọi điều kiện để CBNV phát huy hết khả năng của mình và khuyến khích học hỏi, trau dồi kiến thức nhằm đảm nhận những trọng trách cao hơn để có thể cống hiến gắn bó lâu dài với Công Ty. Trong tập thể, tất cả mọi nhân viên luôn được tôn trọng, lắng nghe và chia sẻ. Mọi nỗ lực và thành quả của các bạn đều được chúng tôi ghi nhận và khen thưởng công bằng. Mỗi nhân viên đều là một mắc xích quan trọng đóng góp vào thành công chung dù ở bất cứ phòng ban, bộ phận nào.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Team building
  • Party
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập từ năm 2020

Mission

  • Tầm nhìn của chúng tôi là trở thành lựa chọn hàng đầu của Việt Nam về dịch vụ nhà hàng, khách sạn

Những nghề phổ biến tại Nhan Phat Investment Co., Ltd

Bạn làm việc tại Nhan Phat Investment Co., Ltd? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhan Phat Investment Co., Ltd

Nhan Phat Investment Co., Ltd

Click để đánh giá