Các ca làm việc
Mô tả công việc
· Answer telephones and handle in appropriate manner.
• Set up and coordinate bookings of Company’s vehicles.
• Meet and greet clients and visitors.
• Be responsible for general office administration, liaise with suppliers, logistics support and inventory management.
• Provide receptionist duties/ secretarial work to the office.
• Ensure facility and office upkeep and maintenance and sufficient supplies to provide good working conditions.
• Coordinate workflow.
• Be responsible and coordinate activities and events of the office.
• Handle administrative work of projects.
• Correspond with colleagues, business partners, external parties, and guests.
• Get involved in other areas of competence as required.
• Monthly payment to vendor, supplier…
Yêu cầu công việc
Anh văn giao tiếp
Thời vụ 4 tháng
Giao tiếp tốt, nhanh nhẹn
Quyền lợi được hưởng
Thời gian làm việc: T2-T6
Công ty TNHH ĐẦU TƯ DRL Group một trong những Công ty phát triển các dự án bất động sản đảm bảo chất lượng và pháp lý đầy đủ, an toàn tại thị trường Việt Nam. Với mục tiêu và sứ mệnh mang lại cho hệ sinh thái bất động sản Việt Nam nhiều sản phẩm, dự án tiềm năng, uy tín và góp phần đưa danh tiếng thương hiệu cũng như thay đổi thị trường lên một vị thế mới.