Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Assists in leading the property’s segmented sales effort (e.g., group, transient, association, corporate, etc.) and assists in the implementation of the segment sales strategy and achieving segment revenue goals, property revenue goals and guest and employee satisfaction. Conducts all day-to-day activities related to the sales function with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of property sales objectives. Achieves personal booking goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Developing & Executing Sales Strategies
Maximizing Revenue
Managing Sales Activities
Analyzing & Reporting on Sales and Financial Data
Ensuring Exceptional Customer Service
Building Successful Relationships
MANAGEMENT COMPETENCIES
Leadership
Adaptability
Communication
Problem Solving and Decision Making
Professional Demeanor
Managing Execution
Building and Contributing to Teams
Driving for Results
Planning and Organizing
Building Relationships
Coworker Relationships
Customer Relationships
Global Mindset
Generating Talent and Organizational Capability
Organizational Capability
Talent Management
Learning and Applying Professional Expertise
Applied Learning
Business Acumen
Technical Acumen - Understands and utilizes professional skills and knowledge in a specific functional area to conduct and manage everyday business operations and generate innovative solutions to approach function-specific work challenges
Basic Competencies - Fundamental competencies required for accomplishing basic work activities.
Quyền lợi được hưởng
• Local and International training course
• 05 working days | 02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late-night shift| Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Take care culture
• Baby born gift| Birthday gift| Marriage allowance| Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Yêu cầu công việc
CANDIDATE PROFILE
• 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area.
OR
• 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the sales and marketing or related professional area.
Yêu cầu hồ sơ
• OR Fill in the application form at Loss & Prevention room at the hotel (No.8 - Do Duc Duc - Nam Tu Liem - Hanoi)
• Interview appointments will be set up only for potential candidates as soon as possible.
• Recruitment fanpage: JW Marriott Hanoi - Human Resources
Tại Công Ty TNHH Dịch Vụ Giáo Dục POLYcung cấp các chương trình học tập sáng tạo, giúp nuôi dưỡng và xây dựng các kỹ năng học sinh cần để trở thành nhà lãnh đạo của tương lai: Kỹ năng giao tiếp (Communication),Kỹ năng hợp tác (Collaboration),Kỹ năng sáng tạo (Creativity) và Tư duy phản biện (Critical Thinking). Chúng tôi từng bước nâng đỡ học viên để các em có thể khám phá và phát triển sở thích cũng như tài năng, nhằm hiện thực hóa thành công trong tương lai của chính mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Điều tuyệt nhất ở công việc của tôi tại POLY đó chính là được lắng nghe, được kết nối với phụ huynh và các em học sinh.Điều ấy cho tôi cơ hội được chia sẻ mục đích và những điều mà nhà trường tin tưởng, những giá trị cốt lõi của chúng tôi với tư cách là những nhà giáo dục tại Việt Nam.Sự hiện diện của chúng tôi gắn liền với 02 nhiệm vụ chính:Làm Giáo dục đổi mới và Truyền cảm hứng cho Những nhà lãnh đạo tương lai.