Mô tả công việc
2. Provides strategic direction for the department and proactively conveys guidelines for staff that shapes the unparalleled standards expected.
3. Make certain that areas of accountability are executed in uncompromised levels.
4. Oversees facility and equipment in the responsible areas to make sure they are in complete working order.
5. Ensures all activities performed within the department are in accordance with the company’s business objectives, and established safety and security standards.
6. Hires, trains, motivates and provides on-going communication to staff to deliver first-class service with unmatched elegance and professionalism while promoting a culture of accountability.
7. Communicates with partnering departments and peers to achieve superior customer satisfaction and efficient utilisation of manpower and facilities.
8. Maintains close work relationships with other departments and their leaders to promote feedback, cross training and efficient operations.
9. Positively collaborates and communicates proactively with Housekeeping and other departments regarding daily VIP arrivals of special requests, group needs, check outs and other guest needs that might arise.
10. Creates and maintains a refined yet welcoming VIP guest registration experience, efficient and accurate cashiering functions and exceeds guests expressed and unexpressed needs.
11. Prepared to execute Manager on Duty responsibilities when necessary. Track, comment on Boujee images and make sure it matches with the company brand.
12. Manage team in regular interactions, integrating strategic communication plans to ensure a lively description of business at all the times.
13. Make sure to spot checks on the Front Office and VIP team on dress code and make sure the teams are well groomed to serve our guests.
14. Other tasks assigned by the General Manager/ Operation Manager from time to time.
Quyền lợi được hưởng
Thưởng các ngày lễ, tết, tháng 13
BH tai nạn và sức khỏe Bảo Việt
Đóng BHXH từ khi thử việc
Team building
Yêu cầu công việc
- Over 3 years Customer services experience required on Nightlife/F&B/Hospitality/Aviation. One year management experience required.
- Must present a well-groomed appearance.
- Exceptional and professional communication skills, both oral and written.
- Organised, can multi-task, superior problem solving skills and detail-oriented.
- Manage department budget and assure that expenses are maintained within agreed parameters. Proven record in maintaining unfailing, high quality service levels in luxury clubs/bars.
Yêu cầu hồ sơ
Tại Công Ty TNHH Dịch Vụ Giáo Dục POLYcung cấp các chương trình học tập sáng tạo, giúp nuôi dưỡng và xây dựng các kỹ năng học sinh cần để trở thành nhà lãnh đạo của tương lai: Kỹ năng giao tiếp (Communication),Kỹ năng hợp tác (Collaboration),Kỹ năng sáng tạo (Creativity) và Tư duy phản biện (Critical Thinking). Chúng tôi từng bước nâng đỡ học viên để các em có thể khám phá và phát triển sở thích cũng như tài năng, nhằm hiện thực hóa thành công trong tương lai của chính mình.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Điều tuyệt nhất ở công việc của tôi tại POLY đó chính là được lắng nghe, được kết nối với phụ huynh và các em học sinh.Điều ấy cho tôi cơ hội được chia sẻ mục đích và những điều mà nhà trường tin tưởng, những giá trị cốt lõi của chúng tôi với tư cách là những nhà giáo dục tại Việt Nam.Sự hiện diện của chúng tôi gắn liền với 02 nhiệm vụ chính:Làm Giáo dục đổi mới và Truyền cảm hứng cho Những nhà lãnh đạo tương lai.