Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Digital Marketing Officer (AEON MALL Binh Duong Canary)
+ Work location: AEON MALL Binh Duong Canary.
+ Working time: On average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.
+ Report to: Executive.
+ Main function: Involve in developing digital platforms. Take advantage of digital tools to reach and interact with online customers with the intent of generating traffic and sales based on the policy established by the Marketing team's direction.
1. Correspond and supervise agencies to manage and improve AEONMALL's Ecommerce platform. (20%)
2. Execute digital marketing communication, promotions to promote AEONMALL's Ecommerce platform (awareness, pull traffic, increase conversion rate, push online sales, etc.). (20%)
3. Make analysis of customers, market trend, competitors... and cooperate with related departments to improve platform performance; make periodical reports (weekly, monthly, quarterly). (20%)
4. Manage and generate visuals & content for Ecommerce platform. (20%)
5. Analyze and make plans to improve AEONMALL's platforms (Staff Recommend, Livestream) to improve views and sales. (5%)
6. Take charge of registering with DOIT and reporting accordingly for Ecommerce promotions; follow internal documentation tasks. (5%)
7. Other duties as assigned by supervisors. (10%)
Yêu cầu công việc
2. Candidates must possess 1 - 3 years of experience in the relevant fields (Marketing/ Ecommerce).
3. Good communication in English and Vietnamese.
4. Good at Microsoft Office (especially PowerPoint).
5. Have good teamwork and customer focus mindset.
6. Willing to work in shift and on public holidays.
BENEFITS
- 2 day-off per week.
- 14 annual leave days per year.
- Birthday leave with present.
- 5 sick leave days per year with full pay.
- Additional health insurance 24/7.
- Training and development opportunities.
- Annual team-building and company trip.
- Annual health check.
- Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
- Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
- Professional and dynamic work environment.
Quyền lợi được hưởng
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)