Mô tả công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a subsidiary of 1C company – the leader of Russian and Eastern European business solutions market. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation and 1C Vietnam partnership network actively expanding through the major cities across the country.
We have an immediate opening for the position of Senior Digital Marketing Specialist. The objective of this role is to develop Marketing channel of the Company.
Job Description:
· Develop plans, implement and manage marketing campaigns to promote software products and events of 1C Vietnam on online channels (CPM, CPC).
· Manage 1C Vietnam’s fan pages and channels on various platforms and execute technical adjustments.
· Create and manage keyword plans and article plans for SEO activities to increase organic traffic to the website.
· Consolidate, report and periodically analyze digital marketing data and report to the manager.
· Assist with other tasks within the Marketing Department.
· Propose adjustments to implementation direction, campaign and content to promote the ability to attract potential customers based on analytical data.
· Manage and optimize technical SEO factors to ensure effectiveness.
· Proactively research and update digital tools for implementation to increase potential customer acquisition.
· Collaborate with content marketing to produce and optimize product sales and promotional content.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
· Bachelor&039;s degree or higher, with a preference for candidates with a degree in Marketing or Business Administration.
· Understanding of algorithms and experience in successfully implementing SEO projects.
· At least 3 years of experience in Digital Marketing.
· Ability to use supporting tools like Ladipage, Spineditor, SEO tools, etc.
· Strong organizational and internal information management skills.
· Preference for candidates with experience working in B2B software companies, such as ERP, MRP, accounting software, etc.
· Strong data analysis skills and the ability to make data- driven decisions to improve content and communication strategies.
· Knowledge and experience in using and implementing multi- channel advertising campaigns on platforms like Facebook, Google, LinkedIn, TikTok, etc.
Benefits:
Innovative Environment:
Comfortable Green office in Times City Complex; 40 working hours/week
Be part of a team that values creativity and innovation
Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary by regulations of Vietnam law and health insurance
Attractive salary based on employee’s performance
Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip, teambuilding
· Learning: English class in working hour
· Career Growth: Opportunities for professional development and career advancement
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-29 01:35:03
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)