Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Customer Service Supervisor - Trading | Nhân Viên Chăm Sóc KH - Thương Mại
Job Code: 113948
- Working location: Hoan Kiem Dist, Ha Noi
Responsibility
- Communicate with customers (taking care of customers)
- Receive & solve all matters relating to products of customers and services
- Coordinate and hold internal meetings for customer's requirements (cost down, design change...)
- Control the delivery and shipping schedule based on PO/DO from the Customer
- Make data for sales monthly report
- Other jobs will be discussed more in the interview
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Language: English at Business Level
・Experience: Having 3 years of relevant job experience who knows import/ export businesses, sales, and customer service for manufacturers, or overseas trading enterprises (working for Japanese companies is preferred).
+ Having experience working in the logistics field, especially sea transport
+ Having experience in handling documents, working with Forwarders
+ Having experience in purchasing
<Skills >
- Good skills in using Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel…).
- Strong customer service and problem-solving skills.
[Characteristics]
- Good ability of communication, negotiation, have a high sense of responsibility
- Ability to work independently with a high level of professional integrity and ethics.
- Teamwork skills, enthusiasm.
- Can work under high pressure.
- Willing to update new regulars & laws related to jobs.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 24 - 30
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.
Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.
Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực
Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:
- Khách hàng là trên hết
- Cam kết hành động
- Liên tục cải tiến
- Tinh thần phối hợp
- Phát triển nhân lực
- Đoàn kết là sức mạnh
Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:
Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.