Mô tả công việc
- Sell and promote Event space for all event only opportunities and other Events Caravelleopportunities when available.
- Entertain potential accounts where necessary.
- Prepare proposals and contract to customers in an efficient and timely manner.
- Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beveragecommercial sector to sell Event space and all other revenue generating areas of the Hotel.
- Prepare daily and monthly Event Sales Reports (business negotiating, business confirmed andbusiness lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for furtherbusiness opportunities).
- Attend daily sales briefings.
- Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
- Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed bythe Management.
- Solicit maximum business from market segments as assigned by DOE/DOSM/GM whenrequired.
- To identify business potential and keep close contact with former and potential clients throughpersonal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing.
- To analyze statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in themarketing plan in conjunction with the DOE and DOSM
- To recommend solutions and strategies to further improve sales performance.
- To draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotionand packages.
- To maintain regular contact with clients and report any adverse comments to the management forrectification.
- To maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel To visit VIP topaccounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them when required
Yêu cầu công việc
- Luxury and upscale Hotel Background
- Diploma in Business or Hotel Management school
- Sales acumen and engaging personality
- Opera S&C, Computer literate
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays
- Work 8h/day shift, 8 days off monthly back office
- Yearly outing trip
Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.
Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.
Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực
Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:
- Khách hàng là trên hết
- Cam kết hành động
- Liên tục cải tiến
- Tinh thần phối hợp
- Phát triển nhân lực
- Đoàn kết là sức mạnh
Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:
Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.