Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* MISSION/ SUMMARY:
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
* RESPONSIBILITIES:
* QA:
- Create plan for the QA process and report.
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Assess the CS/CX team's effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Utilize important measures to gauge performance.
- Keep management informed on issues and problems.
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Develop and enhance the CS/CX team's SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
* Other Activities:
- Plan CX activities with manager.
- Analyze rivals and provide the keys.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.
- Additional tasks as delegated by manager.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Education: Bachalor’s degree required
- Language: Good English
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
COMPETENCIES:
+ Bachelor’s degree required
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
+ Familiar with CS-CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Attention to detail
+ Performance oriented
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ Customer Service/ Customer Experiences
+ CRM Systems
- Experience: 2-5 years
+ CS-CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 19 Tr - 22 Tr VND
Công ty TNHH Dongjin Techwin Vina là một doanh nghiệp 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập theo giấy phép số 022043000112 do Ban quản lý các khu Kinh tế Hải Phòng cấp ngày 28/08/2012, chuyên sản xuất linh kiện nhựa điện tử trong máy giặt.
Công ty TNHH Dongjin Techwin Vina là một doanh nghiệp 100% vốn đầu tư nước ngoài, được thành lập theo giấy phép số 022043000112 do Ban quản lý các khu Kinh tế Hải Phòng cấp ngày 28/08/2012, chuyên sản xuất linh kiện nhựa điện tử trong máy giặt.