I/ INTRODUCTION
LitGroup takes great pride in being a reputable and professional data solution provider catering to the needs of e-commerce businesses. We aim to offer our valued customers the utmost quality and security data processing experience. Established in 2011, LitGroup holds ownership of 3 brands: LitExtension, LitCommerce, and Litos. We’re supporting more than 200 e-commerce platforms in over 80 countries worldwide, garnering a remarkable customer satisfaction rate of over 90%.
To expand our service offering globally, we are actively seeking talents with a sense of responsibility, trustworthiness, optimism, and a passion for continuous learning. If you’re searching for a company with a professional environment and ample development opportunities, LitGroup is the perfect fit for you.
We are currently in the process of recruiting a Customer Success Executive - level Senior. For additional information, please refer to the details provided below.
Working time: From Monday to Saturday Morning
Working location: 10th Lilama Office Building, no.56 To Huu Street, Trung Van ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.
Please visit us:
- Website: litcommerce.com / litextension.com / litos.io
- Fanpage: LitGroup Careers
II/ RESPONSIBILITIES
- Manage and operate CX mapping:
- Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
- CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
- Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
- Handle customer issues;
- Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
III/ REQUIREMENTS
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently;
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
IV/ BENEFITS
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
V/ HOW TO APPLY?
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
- Hotline: 034 846 8866 (Ms Dung).
Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.
TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
- 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng
Mission
Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.