Mô tả công việc
If you are passionate about HR and highly efficient, give us a chance to meet you. We expect you to have knowledge of various HR functions. The goal will be to provide excellent assistance and support to employees and managers.
What will you do:
Communication and Coordination
• Maintain regular communication with management to stay updated on HR needs.
• Serve as the main HR contact for managers, employees, and service providers.
• Communicate effectively with managers, employees, internal and external stakeholders, and HR service providers.
HR Initiatives and Systems
• Support the development and implementation of HR initiatives and systems.
• Provide counseling on policies and procedures to relevant parties.
Recruitment and Onboarding
• Be actively involved in recruitment by coordinating with recruiters and hiring managers.
• Create and implement effective on/offboarding processes in collaboration with the Country HR Manager.
Documentation and Compliance
• Prepare documentation and promptly send HR updates to service suppliers.
• Ensure smooth operations and compliance with agreements and labor laws.
• Maintain employee records (attendance, HR data, contracts, etc.) according to policy and legal requirements.
Performance and Development
• Oversee the quality and performance of HR service suppliers.
• Foster positive working relationships between outsourced employees and internal teams.
• Coordinate training and development programs, including internal/external training.
• Assist in performance management processes.
Payroll and Benefits
• Review and coordinate monthly payroll processes.
• Coordinate with the HR Country Manager on compensation and benefits-related inquiries.
Employee Relations and Activities
• Support the management of disciplinary and grievance issues.
• Advise on labor conflicts in coordination with the Country HR Manager.
• Support the organization of internal employee activities, including well-being plans.
Administrative Tasks
• Handle HR administrative tasks efficiently, ensuring employee records are accurate, up-to-date, and compliant with regulations.
• Perform other tasks as assigned by the direct manager.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.
• Minimum of 2-3 years of relevant experience or a similar role.
• Fluent in both English and Vietnamese, with strong written and verbal communication skills in both languages.
• Proficiency in Microsoft Office and familiarity with HR systems.
• Knowledge of labor laws and regulations, C&B
• Strong organizational and multitasking skills.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Strong problem-solving abilities and attention to detail.
What we offer you
We are a professional organization, where we pride ourselves on executing captivating (inter)national projects and delivering exceptional products. You will also have opportunities to collaborate with industry-leading experts who are at the forefront of their respective fields within a diverse and collaborative work environment. Additionally, we also offer a range of enticing incentives:
• Competitive salary and a comprehensive benefits package.
• Enjoy the bonus of a 13th-month pay.
• 12 days for annual leave
• Work experience in an international and dynamic setting
• Embark on an exciting journey where you can contribute to groundbreaking developments and leave a lasting impact
Are you our new colleague?
If you are interested in this role, please kindly submit your English CV via the 'Apply' button.
Quyền lợi được hưởng
Competitive salary and a comprehensive benefits package
Chăm sóc sức khoẻ
Enjoy the bonus of a 13th-month pay
Nghỉ phép có lương
12 days for annual leave
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh được thành lập năm 2015, chuyên về ngành dịch vụ vận tải hành khách, hàng hoá tại Thanh Hoá và Hà Nội sử dụng dòng xe vận chuyển khách hạng Thương Gia. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh đã trở thành một công ty lớn mạnh về ngành dịch vụ vận tải hành khách và hàng hoá với quy mô 150-250 nhân viên, hệ thống phương tiện đời mới hiện đại.
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh xem nhân lực là giá trị nền tảng cốt lõi. Công ty chúng tôi đã hội tụ những con người có chuyên môn, kiến thức chuyên ngành giỏi về ngành dịch vụ vận tải, hàng hoá, du lịch. Đội ngũ lãnh đạo của công ty là sự kết hợp của bề dày kinh nghiệm và sự nhiệt huyết của tuổi trẻ họ là những người đưa công ty phát triển lớn mạnh theo định hướng đề ra.
Chúng tôi tự hào là đơn vị có bề dày kinh nghiệm và thànhf công trong lĩnh vực vận tải hành khách, hàng hoá mang đến những sản phẩm tốt nhất bao gồm:
- Dịch vụ vận chuyển hành khách hạng Vip với khung giờ liên hoàn 01h có 01 chuyến xe khởi hành.
- Dịch vụ vận chuyển hàng hoá siêu tốc trong vòng 4h, hoả tốc 8h, chuyển phát nhanh 24h.
- Cung cấp và cho thuê xe hợp đồng đi các tỉnh, các tuyến điểm du lịch với 02 dòng xe: Mobihomelimoushine, Dcarlimoushine.
Thông tin công ty:
Tên công ty: Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh
Địa Chỉ:
- Thanh Hoá: 03 Nguyễn Chí Thanh, P Hàm Rồng, Tp Thanh Hoá.
- Hà Nội: số 52 Trần Vỹ, Mai Dịch, Cầu Giấy, Hà Nội