Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Description: The People Services Operation Executive ensures the effective administration of HR policies, procedures, and practices, contributing to a positive employee experience and compliance with regulatory requirements.
Roles & Responsibilities:
1. HR Administration:
- Oversee day-to-day HR operations, including employee records, HRIS data integrity, and benefits administration.
- Process employee life cycle events such as onboarding, staff promotion, transferring, and offboarding.
- Be Tier 1 to manage and respond to HR-related inquiries/request and provide guidance to employees on HR policies and procedures.
2. Process Improvement:
- Identify opportunities for streamlining HR processes and enhancing operational efficiency.
- Develop and implement HR policies and procedures in collaboration with HR leadership.
- Assist with the integration of HR systems and tools.
3. Compliance and Reporting:
- Ensure HR process executions are in compliance with local law and company regulations.
- Prepare and maintain HR reports, metrics, and documentation as required.
- Assist with audits and compliance reviews.
4. HR Projects:
- Participate in and contribute to HR projects and initiatives as needed.
- Support People team in special projects and tasks.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- At least 3 years of experience in HR operations or a similar role.
- Proficiency in speaking and writing English
- Proficiency in HRIS systems and Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint). Experience in SuccessFactors is a plus.
- Strong understanding of HR policies, procedures, and employment laws.
- Good communication and interpersonal skills.
- Ability to handle confidential information with discretion.
- Possess excellent customer service and good collaboration with other teams.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh được thành lập năm 2015, chuyên về ngành dịch vụ vận tải hành khách, hàng hoá tại Thanh Hoá và Hà Nội sử dụng dòng xe vận chuyển khách hạng Thương Gia. Trải qua gần 10 năm hình thành và phát triển Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh đã trở thành một công ty lớn mạnh về ngành dịch vụ vận tải hành khách và hàng hoá với quy mô 150-250 nhân viên, hệ thống phương tiện đời mới hiện đại.
Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh xem nhân lực là giá trị nền tảng cốt lõi. Công ty chúng tôi đã hội tụ những con người có chuyên môn, kiến thức chuyên ngành giỏi về ngành dịch vụ vận tải, hàng hoá, du lịch. Đội ngũ lãnh đạo của công ty là sự kết hợp của bề dày kinh nghiệm và sự nhiệt huyết của tuổi trẻ họ là những người đưa công ty phát triển lớn mạnh theo định hướng đề ra.
Chúng tôi tự hào là đơn vị có bề dày kinh nghiệm và thànhf công trong lĩnh vực vận tải hành khách, hàng hoá mang đến những sản phẩm tốt nhất bao gồm:
- Dịch vụ vận chuyển hành khách hạng Vip với khung giờ liên hoàn 01h có 01 chuyến xe khởi hành.
- Dịch vụ vận chuyển hàng hoá siêu tốc trong vòng 4h, hoả tốc 8h, chuyển phát nhanh 24h.
- Cung cấp và cho thuê xe hợp đồng đi các tỉnh, các tuyến điểm du lịch với 02 dòng xe: Mobihomelimoushine, Dcarlimoushine.
Thông tin công ty:
Tên công ty: Công ty TNHH Du Lịch & Vận Tải Vân Anh
Địa Chỉ:
- Thanh Hoá: 03 Nguyễn Chí Thanh, P Hàm Rồng, Tp Thanh Hoá.
- Hà Nội: số 52 Trần Vỹ, Mai Dịch, Cầu Giấy, Hà Nội