Mô tả công việc
Develop compelling product training content that is informative, engaging, to ensure effective brand storytelling and product knowledge.
Manage sales forecast for each category;
Manage all aspects of in- life products, including customer feedback, requirements, and issues;
Manage product profitability and commercial success. Analyze sales data and identify areas for improvement in product assortment, pricing, and promotion;
Conduct market research and competitor analysis to identify trends and opportunities for growth, maintain a deep understanding of the luxury consumer and their buying habits;
Track and analyze category performance against key indicators, and provide recommendations for improvement;
Translate business strategy into product strategy and define annual product roadmap;
Yêu cầu công việc
Well- developed business acumen to understand and navigate market dynamics;
Excellent communication skills, both verbally and in writing;
University degree in Economics, Business Administration, International Business (MBA is a plus);
Detail – oriented;
Proficiency in managing relationships with various stakeholders;
Fluent in English.
At least 3 years of experience in Product Management, Category management, buying. Experience within the fashion sector or luxury brands is a strong plus;
A deep understanding of and empathy for customers&039; needs and preferences;
An entrepreneurial spirit and strategic thinking ability;
Quyền lợi
Máy tính xách tay, Bảo hiểm, Du Lịch, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Chế độ nghỉ phép
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-13 20:00:02
Công ty TNHH Dược phẩm Ích Nhân được thành lập trên khát vọng phát triển các bài thuốc quý, cây thuốc quý Việt Nam, tạo dựng các sản phẩm chất lượng tốt cho sức khoẻ người Việt, phòng và điều trị hiệu quả các chứng bệnh.
Ngay từ những ngày đầu thành lập, Dược phẩm Ích Nhân đã hợp tác với Công ty CPDP Yên Bái cải tiến, nâng cấp sản phẩm Cảm xuyên hương Yên Bái dạng viên nén thành dạng viên nang, sản phẩm thuốc cảm truyền thống trên 30 năm (từ năm 1974), bài thuốc quý của các thầy thuốc vùng miền núi phía Bắc. Đến nay Cảm xuyên hương Yên Bái cùng với thuốc thảo dược An thảo đã trở thành niềm tự hào của Đông dược Việt Nam.