Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
In charge of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution
Main responsibilities:
- Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
- Product operation:
- Manage product lineup activities; manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
- Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
- Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
- Monitor and steer stock availability of products
- Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
- Formulate and manage retail SO strategies for key models
- Product portfolio and planning, technical support for branches
- Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
- Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
- Relationship:
- Closely working with HQ for product management
- Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
- Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments
Yêu Cầu Công Việc
- 3 – 5 years of experience in AC Product Sales or Product Marketing experience
- Product Management experience
- Brand and Product knowledge
- Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
- Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
- Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
- Supervises mentoring and coaching for team members
- Bachelor's degree, or Master's degree;
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dược phẩm Ích Nhân được thành lập trên khát vọng phát triển các bài thuốc quý, cây thuốc quý Việt Nam, tạo dựng các sản phẩm chất lượng tốt cho sức khoẻ người Việt, phòng và điều trị hiệu quả các chứng bệnh.
Ngay từ những ngày đầu thành lập, Dược phẩm Ích Nhân đã hợp tác với Công ty CPDP Yên Bái cải tiến, nâng cấp sản phẩm Cảm xuyên hương Yên Bái dạng viên nén thành dạng viên nang, sản phẩm thuốc cảm truyền thống trên 30 năm (từ năm 1974), bài thuốc quý của các thầy thuốc vùng miền núi phía Bắc. Đến nay Cảm xuyên hương Yên Bái cùng với thuốc thảo dược An thảo đã trở thành niềm tự hào của Đông dược Việt Nam.