Việc làm Công Ty TNHH Hercules VN

Cập nhật 30/09/2024 21:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Hercules VN
Executive Assistant to CEO
Công Ty TNHH Hercules VN
27 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1000 - 1500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Company:

- Involve in developing KPIs and performance evaluation to all departments, especially HR, Accounting, Sales and Import-and-export department.

- Analyze and synthesize all departments’ reports to present to BOD.

- Involve in problem-solving process to prevent the risk or to enhance the whole operational efficiency.

- Communicate directly and on behalf of CEO internally and externally.

- Support BOD to manage new or special project and new investment (if any)

- Perform other jobs as assigned by CEO.

2/ Import and Export:

- Find the new domestic and foreign suppliers for some special projects.

- Together with CEO and Import and Export’s Management team to manage the whole import and export activities.

- Review and analyze the entire cost and expenses regularly to ensure the accuracy and efficiency.

3/ Sales:

- Support CEO to manage the whole sales activities by reviewing the entire revenue, goals and strategies.

- Analyze new important customers including their potentiality, financial condition and so on to support the business expansion in an efficient and safe manner.

4/ Finance:

- Together with banking team to review the cashflow and entire financial status on a weekly and monthly basis.

- Review and evaluate the current banks to ensure we have the competitive cost, interest rate, exchange rate and so on.

5/ HR:

- Involve in the recruitment process for important positions including screening the CVs, selecting and interview the candidates with HR team before presenting to CEO.

- Discuss and negotiate with the candidates for the job assignment, salary package and so on.

- Manage the payroll and insurance with HR’s management team.

- Provide a bridge for an effective communication

6/ Administrative tasks:

- Manage appointments.

- Prepare and attend meetings, complete the meeting minutes right after the meeting and follow the detailed action plans to make sure all mentioned tasks completed within or before the deadline.

- Arrange the complex and detailed travel plans, itineraries and agendas.

- Support visa’s process, accommodation’s selection and booking and so on to our overseas business partners coming to Vietnam.

- Take care of important members and business partners on a regular basis like selecting appropriate gifts, sending notes and so on for the special occasions.

- Drafting the important contracts, documents and official letters when assigned.

- Manage the website, social media to ensure the company image and provide the effective PR strategy.

Yêu Cầu Công Việc

- Female: Age from 30 - 40.

- At least 5 years of experience in an equivalent position of an import-export company or Import-Export/Finance Manager position.

- Bachelor’s degree or Master’s degree with majors in Business Administration, Foreign Trade, International Business and Finance.

- Professional Knowledge: Incoterms, Import-export business, Customs and Finance.

- Fluent in English: listening, speaking, reading, and writing. Knowing Chinese is a plus.

- Proficient in Microsoft office (Outlook, Word, Excel and Power Point).

- Excellent in communication (both writing and verbal), problem solving and negotiation.

- Logic, analytical, growth and strategic mindset.

- Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks seamlessly with excellent attention to detail.

- Extremely careful, dynamic, enthusiastic and high sense of responsibility

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 1,000 - 1,500 USD
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Hercules VN
Công Ty TNHH Hercules VN Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 22, VSIP II Đường số 6, Khu công nghiệp Việt Nam - Singapore II, Khu liên hợp công nghiệp - dịch vụ - đô thị Bình Dương, Phường Hoà Phú, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam

Công Ty TNHH Hercules VN là Công ty 100% vốn nước ngoài, chuyên sản xuất nắp chai phục vụ trong ngành nước giải khát.

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm theo luật lao động Việt Nam

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa

Lịch sử thành lập

  • Năm 1970 Hercules Malaysia được thành lập để cung cấp thùng dầu đã qua sử dụng đã được tân trang lại cho ngành dầu khí.
  • 1976 Hercules đa dạng hóa sang sản xuất nắp kim loại.
  • 1980 Dịch vụ phục hồi thùng dầu đã ngừng hoạt động và công ty tập trung 100% vào việc đóng cửa sản xuất.
  • 2004 Hercules Việt Nam được thành lập và đang cung cấp sản phẩm đóng cửa cho các công ty đa quốc gia.
  • 2007 Hercules đã đạt được chứng nhận ISO 9001 thành công.
  • 2016 Hercules đã đạt được chứng nhận HACCP MS1480:2007 thành công.
  • 2017 Hercules trở thành một trong những nhà sản xuất & nhà cung cấp đóng cửa ở cả thị trường địa phương và quốc tế.

Mission

Trở thành nhà sản xuất & nhà cung cấp thiết bị đóng cửa ở khu vực Châu Á Thái Bình Dương để phục vụ nhu cầu đa dạng của khách hàng về thực phẩm & nước giải khát, nhà máy bia, rượu, dầu & gas, mỹ phẩm & các ngành công nghiệp dược phẩm. Mang lại giá trị cho khách hàng bằng cách luôn đáp ứng nhu cầu của họ bằng các giải pháp đổi mới, cung cấp các sản phẩm đáp ứng tiêu chuẩn chất lượng và an toàn thực phẩm cũng như đề cao trách nhiệm của chúng tôi với các cổ đông, các bên liên quan và môi trường.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Hercules VN

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Hercules VN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Hercules VN

Công Ty TNHH Hercules VN

Click để đánh giá