Mô tả công việc
Admission and Marketing:
· Propose targets, plans and organizing enrollment according to the College development plan and goals.
· Prepare the Business plan of the College (annual enrollment plan).
· Report business results as required by Imperial and international agencies.
· Perform tasks as assigned by Board of Directors and Board of Trustees.
· Build strategies, marketing strategies for products, communication programs, company-oriented promotion.
· Coordinate with relevant departments to ensure the work progress and results.
· Be responsible for the content and form of information; Management of facilities system for communication.
· Plan, coordinate with Content Marketing to develop Online Marketing channels to ensure the KPI results.
· Deploying advertising campaigns and branding through Digital Marketing tools (SEO / SEM, Online Advertising, Email Marketing, Mobile Marketing, Social-Media, SMS Marketing, Affiliate Marketing ...), including test deployments and evaluate the results.
· Know the specifications of each digital channel to optimize content, images and advertising quality.
· Organize internal newsletters, school publications; Records school activities and manages school media.
· Plan, implement and monitor advertising products and services of the school on online channels: Google, Facebook, Zalo, Linked In, ...
· Management of the school's brand identity system.
Agents and Partnerships:
· Identify opportunities for business and revenue growth.
· Establish and maintain relationships with agents/partners.
· Monitor market trends and competitor activities to adjust partnership strategies.
· Manage agents/partners accounts and act as the key point of contact from the College.
· Identify agents/partners demands and develop strategies to meet them.
· Find key personnel in agents/partners companies to establish profitable relationships.
· Approach potential customers to cultivate fruitful relationships. Support high-quality sales, supply and customer service operations.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary package
- Opportunity to lead a diverse range of business units
- Collaborative and dynamic work environment
- Professional development opportunities
Yêu cầu công việc
- Strong leadership skills to effectively manage teams to achieve a high level of performance and exceed targets.
- Experienced in strategy setting, managing budgets, evaluating revenue proposals, and driving performance targets.
- Excellent internal and external communication skills, both written and verbal.
- Excellent cooperation abilities in different College departments, and a strong business acumen with uncompromising service standards.
- Excellent customer management experience.
- Bachelor’s degree in hospitality major; Master degree will be preferred.
- At least 3 years working in international 4-5* Hotels.
- Working experiences in educational sector, especially Marketing and Recruitment.
- Foreign language: influent English with IELTS 6.5 and above or equivalence.
Yêu cầu hồ sơ
Với hơn 5 năm kinh nghiệm cùng đội ngũ chuyên gia, kỹ sư công nghệ có chuyên môn cao trong ngành IT, InfoPlus tự hào là doanh nghiệp BaaS (Banking–as–a–Service) luôn đi đầu, vận dụng sáng tạo xu hướng công nghệ 4.0: Open API, Cloud, Microservice, Big Data, AI, Cloud, Internet of Things, RPA… vào phát triển hệ sinh thái công nghệ
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2018
Mission
- InfoPlus với nền tảng công nghệ hiện đại: Big data, AI, Cloud, Internet of Things… chúng tôi cung cấp dịch vụ, giải pháp phần mềm tiên tiến giúp khách hàng chủ động, linh hoạt thích ứng trong mọi bối cảnh.
Review INFOPLUS
Chế độ OT của công ty rất tốt, đúng với quy định của các doanh nghiệp. Công ty cho nhân viên thoải mái sáng tạo và áp dụng công nghệ mới. Các thành viên vui vẻ, hòa đồng, thân thiện, tạo môi trường làm việc tốt nhất.
Trưởng nhóm dự án của công ty rất tuyệt vời. Sếp thì vui tính, hòa đồng, thân thiện, rất biết cập nhật công nghệ hiện tại và mới nhất trên thế giới cho nhân viên
Công ty không đánh giá được năng lực của nhân viên. Giờ làm việc của công ty khá muộn. Một số nhóm làm việc khá tệ. Quy trình làm việc của công ty khá rối rắm.